Jump to content

Lowrider meeting

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik haal maar niet de lowrider meeting van Ceaser Vialpando. Je moet de pijltjes die ze aangeven zodra ze in het cirkeltje komen op klikken ik doe dat maar of ik heb hem gemist of ik was te laat. Ik druk ook alleen op de pijltjes moet je ook ergens andres opdrukken? Ik snap niks van die missie maar als ik moet dansen dan doe je eigenlijk hetzelfde maar dat lukt wel alleen deze missie niet. Hoe moet je het doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Bij deze missie moet je gaan ‘bouncen’ met je auto. Dit kan alleen met lowriders. Ga, na je auto opgehaald te hebben, naar Unity Station, waar je kan beginnen aan het wedstrijdje.

Omhoog: 8

Omlaag: 2

Naar rechts: 6

Naar links: 4

Hiervoor moet je de nummers gebruiken op je numpad, je moet dus niet de pijltjes gebruiken. Wil je schuin naar rechts omhoog gaan, dan moet je omhoog met rechts combineren: 8 en 6 tegelijk dus.

Echte tips zijn hier niet voor. Je moet alleen zo min mogelijk inzetten, want hoe meer je inzet, hoe beter je tegenstander is. Verder alleen maar letten op de pijltjes en het rondje, wat er voor de rest gebeurt is niet echt van belang. Je kunt proberen om het te doen op de muziek. Sommige vinden dat makkelijker, anderen juist niet. Je moet net iets voor dat het pijltje midden in het rondje is drukken.

Verder is het oefenen.. oefenen… en nog eens oefenen!

Als het echt niet lukt, en je hebt SA voor op de pc, kan je hier je savegame plaatsen!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst: (bewerkt)

Speel je GTA San Andreas op de PC? Zo ja, dan begrijp ik je probleem wel. Waarschijnlijk druk je op de verkeerde pijltjestoetsen, je moet namelijk de pijltjestoetsen op je numpad hebben. (Zie afbeelding hieronder zodat je kan zien wat de numpad is.) Hier de volledige besturing op de numpad:

8 = Voorwielen [pijltje omhoog]

2 = Achterwielen [pijltje omlaag]

4 = Zijwielen Links [pijltje links]

6 = Zijwielen Rechts [pijltje rechts]

8 & 4 = Voorwiel Links [pijltje schuin links omhoog]

8 & 6 = Voorwiel Rechts [pijltje schuin rechts omhoog]

4 & 2 = Achterwiel Links [ pijltje schuin links omlaag]

6 & 2 = Achterwiel Rechts [pijltje schuin rechts omlaag]

250px-Logitech_Numpad.jpeg

Wanneer je GTA San Andreas op de PlayStation 2 hebt, moet je met het rechter joystickje de richting op bewegen van wat het pijltje op het scherm aangeeft. Hier ook een lijstje waar op staat hoe deze besturing werkt:

Rechter joystick naar voor = Voorwielen

Rechter joystick naar achter = Achterwielen

Rechter joystick naar links = Zijwielen Links

Rechter joystick naar rechts = Zijwielen Rechts

Rechter joystick naar linksboven = Voorwiel Links

Rechter joystick naar rechtsboven = Voorwiel Rechts

Rechter joystick naar linksonder = Achterwiel Links

Rechter joystick naar rechtsonder = Achterwiel Rechts

Ik wens je veel succes verder! :cya:

Edit: Dutchy was me voor.

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...