vinnynr1 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 CRC failed on C/programfiles/rockstargames/grandtheftautovicecity/data/handling.cfg elke keer as ik druk start game krijg ik dat. wat moet ik doen.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Heb je een mod in VC ? Anders doe Reset Gamepatch rechts bovenin MTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnynr1 Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Heb je een mod in VC ? Anders doe Reset Gamepatch rechts bovenin MTA. jaah ik heb andere wagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Modden mag dus niet online, als je ze eraf haalt is het probleem verholpen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 zoniet, dan moet iemand je de handling.cfg geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
natox Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 CRC failed on C/programfiles/rockstargames/grandtheftautovicecity/data/handling.cfg Als ge dit zo heb gekopieër zalde eene : na de C moeten zetten anders heb'k niets gezegd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.