Jarno Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) Ik werk aan een nieuwe map die behoorlijk veel tijd zal vergen . Het is nog erg WIP maar hier alvast wat screenshots. Veel dank aan 8-Ball voor het testen met mij . Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Bewerkt: 11 september 2006 door Jarno Reageren
RTS Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Dat zal vast erg mooi worden Jarno, mijn complimenten en keep up the good work! Als je nog hulp nodig hebt zeg het maar... Reageren
deagle Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ja , dat ziet er echt 'OMGWTF'-clean uit . Vooral Screen 3 en 4 vind ik goed gelukt . Succes! Reageren
Jarno Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Bedankt voor complimenten en ik wil zeggen dat ideeën welkom zijn . De screens zorgen voor een impressie. Reageren
Vinewood Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Veel succes met de al mooie map De naam is ook leuk verzonnen, mischien de volgende naam 'awmagawdwtfrolfcopterbbq' Reageren
Jarno Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Test versies van de map zijn soms speelbaar op Mr. Green (Zie sig). Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Sorry voor de bump maar ik heb ddat een paar keer gespeeld en ik kom niet langs die grind plek dus dat kunnen jullie beter wat dikker maken. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Sorry voor de bump maar ik heb ddat een paar keer gespeeld en ik kom niet langs die grind plek dus dat kunnen jullie beter wat dikker maken. Zegt dat wat over de map of over jou? Mij lukt het nu ook regelmatig dus zoals ze zeggen oefening baart kunst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.