Pennywise The Clown Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Als ik de code "sjmahpe" gebruik om mensen te kunnen recruteren... kan ik via G of H iemand in mijn gang laten komen... Als ik een stuk of 3 mense kwijt ben geraakt door die kontelikkers op de snelwegen die ze overrijden!, Kan ik opeens niemand meer recruteren? Ik richt op ze, druk op G en H maar krijg geen reactie? Hoe kan dit? ook Heb ik soms dat ze mij niet volgen als ik in een zee of meer aant zwemmen ben??? dan ligge ze wat te spartele, maar reageren nergens meer op... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Als ik de code "sjmahpe" gebruik om mensen te kunnen recruteren... kan ik via G of H iemand in mijn gang laten komen...Als ik een stuk of 3 mense kwijt ben geraakt door die kontelikkers op de snelwegen die ze overrijden!, Kan ik opeens niemand meer recruteren? Ik richt op ze, druk op G en H maar krijg geen reactie? Hoe kan dit? Je vraag snap ik niet helemaal. Bedoel je dat je dan helemaal niemand meer kunt rekruteren? Want zoals ik jouw bericht lees, probeer je weer diezelfde mensen te rekruteren, maar die zijn dan al dood dus kan je niet meer rekruteren. Ik zou het anders niet weten, misschien heb je wel te maken met je bug. Als er bij mij mensen overreden worden, kan ik namelijk nog gewoon mensen rekruteren. ook Heb ik soms dat ze mij niet volgen als ik in een zee of meer aant zwemmen ben??? dan ligge ze wat te spartele, maar reageren nergens meer op... Dit klopt wel. Je gangmembers kunnen niet mee zwemmen. Dan zijn ze dus niet meer jouw gangmembers, dus volgen ze je ook niet meer. Heb het zelf nooit geprobeerd, maar het zal me niets verbazen als ze verdrinken.In ieder geval kan je niet je gangmembers mee laten zwemmen. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Andere mensen, zoals catalina, en je girlfriends kunnen wel zwemmen hoor! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Als ik de code "sjmahpe" gebruik om mensen te kunnen recruteren... kan ik via G of H iemand in mijn gang laten komen... Als ik een stuk of 3 mense kwijt ben geraakt door die kontelikkers op de snelwegen die ze overrijden!, Kan ik opeens niemand meer recruteren? Ik richt op ze, druk op G en H maar krijg geen reactie? Hoe kan dit? Je vraag snap ik niet helemaal. Bedoel je dat je dan helemaal niemand meer kunt rekruteren? Want zoals ik jouw bericht lees, probeer je weer diezelfde mensen te rekruteren, maar die zijn dan al dood dus kan je niet meer rekruteren. Ik zou het anders niet weten, misschien heb je wel te maken met je bug. Als er bij mij mensen overreden worden, kan ik namelijk nog gewoon mensen rekruteren. ook Heb ik soms dat ze mij niet volgen als ik in een zee of meer aant zwemmen ben??? dan ligge ze wat te spartele, maar reageren nergens meer op... Dit klopt wel. Je gangmembers kunnen niet mee zwemmen. Dan zijn ze dus niet meer jouw gangmembers, dus volgen ze je ook niet meer. Heb het zelf nooit geprobeerd, maar het zal me niets verbazen als ze verdrinken.In ieder geval kan je niet je gangmembers mee laten zwemmen. Zoals ik heb gepost... "Soms" zwemmen ze niet me me mee. maar soms ook wel. Een bug begrijp ik dus. Er zal dus ook wel een bug zijn, wanneer ik niemand meer kan recruteren? Reageren
moechy Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 maar die groene ventjes zwemmen toch wel mee of niet?? Reageren
Scooter Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 maar die groene ventjes zwemmen toch wel mee of niet?? Nee, wanneer je >>'groene ventjes' = gangmembers<< bij je hebt, zullen ze dood gaan wanneer je in het water gaat. Ze kunnen dus niet zwemmen. Dat is alleen bij gangmembers zo. Maar wanneer je met een missie iemand bij je hebt, zoals Sweet of Catalina bijv. zullen ze niet dood gaan, maar gewoon met je mee zwemmen. @ san_andreas, Er zal dus ook wel een bug zijn, wanneer ik niemand meer kan recruteren? Waarschijnlijk heb je dan al het maximum aantal gangmembers gerecruteert. Ookal lopen ze mischien niet bij je, dan kan het zijn dat je ze ergens hebt achter gelaten. Zoals perongeluk weggereden met een auto zonder hun. Waarschijnlijk zal het zoiets geweest zijn. Ik denk dan niet zo snel aan een bug of dergelijke. Reageren
ikt Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 ?! Bij mij kunnen mijn gangmembers wel zwemmen. Als je iemand kwijtraakt, dan kun je toch op H blijven drukken, en dan laat je je gangmembers vrij, dan kun je ze toch opnieuw recruteren??? Reageren
Scooter Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 ?! Bij mij kunnen mijn gangmembers wel zwemmen.Als je iemand kwijtraakt, dan kun je toch op H blijven drukken, en dan laat je je gangmembers vrij, dan kun je ze toch opnieuw recruteren??? Dat is mij niet helemaal bekend. Ik speel GTA SA voornamelijk op Ps2, ondanks ik het ook op PC heb. Maar wat ik me op de Ps2 kan herrineren, is dat mijn gangmembers verdronken in het water.. Mischien heeft dat met de versie van de Ps2 te maken ofzo? Ik keek net even op de PC versie bij controls, en daar kan ik niet vinden dat je jouw gangmembers weer vrij kan laten. Er staat alleen: Conversation Yes: Conversation No: Vreemd... Reageren
ikt Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Als je lang op G/H drukt zegt CJ iets en gaan je gangmembers weg. Try it out! Reageren
Preddy Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Of op PS2 "To disband the gang, hold Down on the D-pad for a few seconds" (D-pad is de links pijltjes) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.