Proximitus Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Ik vroeg me af, is er al iets bekend over het feit dat Cortez zal terugkeren in VCS? en als die niet zo is, wat hopen jullie? dat ie terugkomt ofniet? en wat voor rol zal die dan volgens ullie hebben? zelf denk ik dat ie wel terugkomt, omdat bij de missie "the party" toch aardig wat mensen rondliepen, die nodig je niet uit als je er nog maar net komt. ook begroette diaz cortez erg enthousiast wanneer hij het schip binnekwam, en mercedez heeft al een duidelijk beeld van diaz zn ware aard. ik hoop dus dat ie terugkomt, ik vond hem een echt passen in die sfeer wat vinden/hopen jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Hij staat op de cover van GTA Vice City Stories, dus het lijkt me wel zo logisch dat hij in het spel voorkomt. Daarbij is hij een van de meest invloedrijke criminelen van Vice City, wat het erg vreemd zou maken wanneer we niets van hem horen in 1984. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Ja Colonel Cortez komt terug in GTA VCS. Meer info zie je op deze pagina van wikigta. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 ok, het is dus zeker dat ie terugkomt. welke rol hopen jullie dat ie zal spelen? net als diaz, dat ie net in VC is gesettled en de zaakjes voor mekaar probeert te krijgen? of een vele grotere rol? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Nee geen grote rol hoop ik. Gewoon net zo'n rol als in GTA Vice City. Victor Vance en Lance Vance moeten wel een grote rol krijgen. De andere een kleinere rol met een stuk of 5 missies per personage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Ik wil graag weten hoe hij in Vice City is terecht gekomen. Daarnaast wil ik weten waar hij mee bezig was in 1984. Over Gonzales wil ik graag weten hoe hij de partner is geworden van Colonel Cortez. Mercedes is niet echt een interessante personage voor die tijd. In Vice City is al genoeg verteld over Mercedes. Zij was een jongedame van rond de 20 jaar. Mijn vermoeden is dat hij best wel lang in de stad aanwezig is. Hij heeft die contacten niet cadeau gekregen. Hij heeft het vetrouwen van de mensen daar moeten winnen. Ook al zal Vice City Stories zich 2 jaar eerder afspelen, ik denk dat hij een opdrachtgever zal zijn in Vice City Stories. Hij kent daar de mensen en hij weet hoe alles daar werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 ja hij moet eigenlijk weer gewoon aangelegd zijn met z'n jacht en leuke missies geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2006 Het lijkt erop dat hij zijn jacht nog niet heeft in GTA VCS (Op de cover zie je hem in een veel kleiner bootje staan). Wellicht zien we hoe hij zijn reputatie en rijkdom opbouwt in 1984? In GTA LCS waren Salvatore en Love de belangrijkste personen, grote kans dat Diaz en Cortez eenzelfde rol hebben in GTA VCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eekhoorn-Killer Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2006 ja hij moet eigenlijk weer gewoon aangelegd zijn met z'n jacht en leuke missies geven Ik denk niet dat zijn jacht aanwezig zal zijn in VCS, ik denk wel dat hij een opdrachtgever is maar dan nog niet zo rijk is als in VC. Ik denk wel (en hoop) dat in de loop van tijd in VCS hij de Jacht koopt ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2006 of dat jij dat jacht voor em moet stelen ofzo.. met een stel van zijn mannen uit een of andere beveiligde haven halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2006 Ik hoop dat hij zijn jacht in VCS al heeft. Het is geen zicht; Cortez op een "bootje"! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2006 Ik hoop dat hij zijn jacht in VCS al heeft. Het is geen zicht; Cortez op een "bootje"! ja hij en gonzales op een bootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.