Dizzee Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Nieuw sig: Commentaar en tips graag. Reageren
Backsmash Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 hij is mooi, mooier dan je huidige en ik zie geen naam. ook vind ik miami vice slecht te lezen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 hij is mooi, mooier dan je huidige en ik zie geen naam. ook vind ik miami vice slecht te lezen. Sinds wanneer is het een verreiste dat je naam op je sig moet? Dat is alleen maar om rippen tegen te gaan maar daar maak ik mij niet druk om.. En dat miami vice niet duidelijk te lezen is, is juist de bedoeling. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Dizzee, ik heb hele goeie commentaar voor jou Hiervan moet een tutorial verschijnen, want zelden vind je zo'n prachtige signatures. Ik heb geen tips voor jou.. Ook geen negatieve commentaar.. Beter zou ik het nooit kunne Heel mooi Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Het is een mooie sig zo als al eerder is gezecht Er zijn bijna geen minpuntjes aan. De background past mooi bij je render en de kleuren zijn mooi. Maar zo als Backsmash al zij de tekst is wat onduidelijk mischien dat het zo hoort maar ik vind het niet mooi. Ik denk zelf als iemand er een vluge blik op werpt hij geen idd heeft dat het over miami vice gaat. En ik weet niet als dat ook je bedoeling is. Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Het is een mooie sig zo als al eerder is gezecht Er zijn bijna geen minpuntjes aan. De background past mooi bij je render en de kleuren zijn mooi. Maar zo als Backsmash al zij de tekst is wat onduidelijk mischien dat het zo hoort maar ik vind het niet mooi. Ik denk zelf als iemand er een vluge blik op werpt hij geen idd heeft dat het over miami vice gaat. En ik weet niet als dat ook je bedoeling is. Ok dat is jouw mening en dat respecteer ik ook. Ik vind persoonlijk tekst die ingeblend is, mooier dan tekst die er zomaar op geplakt is. Zo past het beter bij de achtergrond. En iemand die nog nooit van Miami vice gehoord heeft, zal ook niet weten waarover het gaat. @ congo hieronder: daar ben ik het dan niet eens met je. Tuurlijk kon ik het weglaten, maar ik heb besloten om dat er wel op te zetten. Het hoort nu eenmaal bij de sig... Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Het is een mooie sig zo als al eerder is gezecht Er zijn bijna geen minpuntjes aan. De background past mooi bij je render en de kleuren zijn mooi. Maar zo als Backsmash al zij de tekst is wat onduidelijk mischien dat het zo hoort maar ik vind het niet mooi. Ik denk zelf als iemand er een vluge blik op werpt hij geen idd heeft dat het over miami vice gaat. En ik weet niet als dat ook je bedoeling is. Ok dat is jouw mening en dat respecteer ik ook. Ik vind persoonlijk tekst die ingeblend is, mooier dan tekst die er zomaar op geplakt is. Zo past het beter bij de achtergrond. En iemand die nog nooit van Miami vice gehoord heeft, zal ook niet weten waarover het gaat. haha ja daar heb je wel gelijk in. dat als je weet wat Miami vice is heb je niet eens de tekst van Miami vice nodig want dan zou je het wel direct zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.