Daan007 Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Wat vinden van mijn nieuwe Vak-P/Fctwente sig ? Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Je bent ceker fan van Fctwente.... nou ik niet dus dit is echt een knude sig Nee hor.. ik waardeer je mening dat je een Fctwente fan bent. Trouwens ik ben fc groningen fan. Oke, maar nu ff over de sig. Het is een leuke sig (trouwens heb je de foto zelf gemaakt?) De kleuren zijn echt heel leuk ze passen mooi bij de kleur van Fctwente. De tekst "Fc Twente'65" is heel mooi vooral met het paard er bij. die lettertyp heb je er echt goed bij uit gekozen Allen de tekst Vak P in het rood die vind ik een beetje dubbel op. En niet zo mooi, want in die vlag staat ook al Vak P. Die andere tekst van: You'll never walk alone die staat er wel mooi bij. Maar ik snap niet echt waar die op slaat. want je loopt tog wel eens allen Verder heb ik niks te zegen. Een 7.8 Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Bedankt voor je Rate Congo. Ik heb de foto niet zelf gemaakt. Ik zag hem op de Supportes site van Vak-P. En ik heb de tekst FC Twente 65 niet zelf gemaakt. Die zat al bij de foto. De Supportes hebben dat gemaakt voor de wedstrijd begon. De tekst You'll never walk alone slaat op een liedje. Dat zingen ze vaak in Vak P (Het komt officeel van Liverpool) Nog meer rates van anderen ? Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Bedankt voor je Rate Congo.Ik heb de foto niet zelf gemaakt. Ik zag hem op de Supportes site van Vak-P. En ik heb de tekst FC Twente 65 niet zelf gemaakt. Die zat al bij de foto. De Supportes hebben dat gemaakt voor de wedstrijd begon. De tekst You'll never walk alone slaat op een liedje. Dat zingen ze vaak in Vak P (Het komt officeel van Liverpool) Nog meer rates van anderen ? Nu snap ik het.. bedankt dat je dat zij. maar nu heb ik wel ff een vraagje wat heb je er dan eigelijk aan gedaan? Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Een paar filters en andere effecten. Orgineel. Kijk zelf maar even Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik ben ook fan van FC Twente. Ik heb zelf ook een paar keer wedstrijden gezien in het Arke Stadion. Ik vind de signature ook erg leuk. Ik vind het namelijk ook erg leuk dat er iemand van het forum FC Twente fan is. Er zitten inderdaad leuke kleuren en een leuke tekst in. Cijfer: 7,5 Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Een paar filters en andere effecten.Orgineel. Kijk zelf maar even ja, nu zie ik het goed. Dat is altijd handig als je de orgineel er bij doet. Dan zie je direct wat er gedaan word en ga je geen cometaar geven over tekst dat er al was :$ Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik ben ook fan van FC Twente. Ik heb zelf ook een paar keer wedstrijden gezien in het Arke Stadion. Ik vind de signature ook erg leuk. Ik vind het namelijk ook erg leuk dat er iemand van het forum FC Twente fan is. Er zitten inderdaad leuke kleuren en een leuke tekst in. Cijfer: 7,5 Bedankt Mazzeltje ! Ik wist niet dat jij ook voor FCT was. Ik wist wel dat je in Enschede woonde. Als je wilt mag je hem best gebruiken. Dat geld trouwens voor iedereen. Iedere FC Twente Fan mag hem gebruiken Reageren
wastelander Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 ik weet het niet,,, opzich leuk hoor daar niet van maar spreek mij niet echt aan, en om nou te zeggen dat er veel is aan gedaan ? paar filters en adjusment misschien, ik zeg niet dat het lelijk is maar had misschien nog wel wat meer aan kan gebeuren maar toch zeer leuk het is zeker geen misluke ofzo maar kan nog wel wat gebruiken 6/10 en je hebt volgens mij de verkeerde zin onder aan you never walk alone is dat niet de ajax zin ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.