Jump to content

Jon-asses Vs Wastelander

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Game

Soort: Signature

Size: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: z.s.m

Om het even welke game je kiest, ik post hem na jou, dus het overzichtje ga ik posten. :)

Edit : @ Daddypimp : Ik zie dat je battle maar na 12 September gedaan is, dus da's nog 2 dagen eer we kunnen starten. Je bent mijn reserve maar als iemand ander zich aanbied val je wel weg.

Dus de battle is nog altijd open!

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik wil wel tegen je zodra mijn andere battle is afgelopen, maar als je meteen wilt beginnen battlen moet je effe iemand anders zoeken.. Maar ik ben alvast kandidaat ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik wil wel :)

ga nu aan de slag :bier:]

als het okay is ??

Edit

Hier is ie

finalfantasyaf8.png

Bewerkt: door wastelander
Geplaatst:

Hehe, wij zijn ongeveer dezelfde tijd begonnen met Photoshop als ik me goed kan herinneren. Nu zien we wie het het verst heeft gebracht. Zelf denk ik dat jij wel beter overweg kunt met PS dan mij, jij hebt ook al het dubbele sig's gemaakt van mij. :)

Wastelander

finalfantasyaf8.png

Jon-asses

obivilionsigcopynw3.png

Niet stemmen van het feit : "Ik vind dat game niet leuk dus stem ik op het ander.", je moet het feit welke het mooist is :Y en niet welke game je het leukst vind. :N

Veel succes! :klap:

Geplaatst:

Heb zelf niet teveel verstand van de technieken, dus maar op looks:

Wastelander:

Goed gevuld, plaatje heeft wat mysterieus over zich en ziet er over het geheel mooi uit.

Jon-asses

Naam op orginele plek gezet vindik. Soldaat ziet er strak uit en ook scherp, alleen vind ik het plaatje wat leeg. De achtergrond staat me ook niet helemaal aan.

Stem op: Wastelander

Geplaatst:

Stem: Wastelander

Waarom? Ik vind 'm mooier dan die van Jon-asses omdat er meer actie in zit.

Alleen vind ik dat het rechterpoppetje er niet bij mocht staan.

Bij die van Jon-asses is de achtergrond wat leeg vind ik maar de tekst is mooi in het zwaard geplaatst.

Geplaatst:

Ik stem Wastelander

Omdat ik die van Wastelander echt mooi

vind omdat zo als er hier voor ook is gezecht

er zit meer actie in.

die in van Jon-asses is ook leuk

allen de achter grond wat kaal

de teks is echt op een leuke plek gezecht

Geplaatst:

Winnaar Wastelander +1 punt! Verliezer Jon-asses. Kop op, volgende keer beter kerel.

Topic closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...