giliam Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) hallo ik heb een website op het internet en ik vroeg me af of er iemand is die mij zou willen helpen met wat dingen veranderen ik kan het namelijk niet zelf ik heb de website laten maken door iemand maar die is er mee gestopt dus ik heb een probleem de site inhoud de site is van html gemaakt de layout ook dat ik weet ik zal een link plaatsen van de site de site zelf in nederlands talig ik zou graag er wat dingen bij willen hebben of dat iemand zegt we maken hem opnieuw dat zou nog leuker zijn ik hoop dat ik nu voldoende heb geschreven over de site www.luipaardgekkowereld.nl als iemand me wil helpen stuur een pm met je msn adres er in en kunnen me het over mijn website hebben ik hoop dat er iemand is die mij wil helpen gr giliam Bewerkt: 11 september 2006 door giliam Reageren
Argon Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 hallo ik heb een website op het internet en ik vroeg me af of er iemand is die mij zou willen helpen met wat dingen veranderen ik kan het namelijk niet zelf ik heb de website laten maken door iemand maar die is er mee gestopt dus ik heb een probleem als iemand me wil helpen stuur een pm met je msn adres er in en kunnen me het over mijn website hebben ik hoop dat er iemand is die mij wil helpen gr giliam Je kan misschien zeggen wat de site is, wat jij kan, wat die andere moet doen, welke talen er gebruikt worden (programeer talen voor de code of opmaak talen als die al gebruikt worden). Want zo denk ik niet dat er veel mensen geïntreseerd zullen zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.