Jump to content

Vastgelopen


XsamirC4

Recommended Posts

ik ben bij twee missie vastgelopen

de eerste is eentje met een rc helicopter waarbij je een een gebouw moet blzen met bommen

en de andere is de missie van tommy vercetti waarbij hij een driver nodig heeft en elke keer als ik die missie aanga gaat de driver altijd dood

wie wil der voor mij deze twee missie's doen aub

dit zorgt ervoor dat ik tottaal ben vastgelopen

GTAVCsf4.b

Link to comment
Delen op andere websites

Hey welkom op het forum XsamirC4 :cya:

Ik heb de beide missies even voor je gehaald. Veel mensen hebben redelijk veel problemen met deze 2 missies. Gelukkig heb ik dat niet en daarom heb ik ze allebei zonder cheats of Modificaties behaald. Ik heb The Driver als eerst gehaald. Je hebt hiermee $2.000,- verdiend. Tevens kun je nu de laatste missie bij The Malibu Club doen. Namelijk The Job, dit is een erg leuke missie dus geniet ervan!

Nadat ik The Driver heb gehaald ben ik met Demolition Man begonnen. Als beloning voor het behalven van deze missie heb je $1000,= verdiend. Daarnaast kun je nu de laatste missie van Avery Carrington spelen. Namelijk Two Bit Hit.

Nog veel plezier hier op het forum, en natuurlijk ook erg veel succes en plezier bij het spelen van GTA Vice City! :cya:

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
:?:?:? maf ik heb met beide precies hetzelfde sorry dat ik het ff zeg is geen antwoord maar....weet je dat je niet de enigste bent tog??alleen ik heb het spel op de ps2 dus ik kan hem niet op het save dinges zette :N

Deze missies zijn niet zo moeilijk als je ze even oefent hoor:

Demolotion man:

Ik heb zelf geen PS2 dus ken ik de besturing van een RC-helikoptertje niet dus dit zal je aan iemand anders moeten vragen of zelf uitproberen. Je kan hier 2 dingen doen. Je kan eerst het gebouw binnenvliegen om alle arbeiders te vermoorden doormiddel van jouw rotors op hen te richten en zo op hun lijf die rotors laten draaien. Let wel op want er zijn mensen met een geweer, dus vlieg hier eerst op af alvorens de arbeiders met hun hamers. Nu iedereen dood is gaat deze missie een stuk makkelijker, tevens start de tijd pas als je de eerste bom neemt.

Ook kan je meteen een bom een bom nemen, en rustig binnenvliegen. Zorg ervoor dat je dit niet te overhaast doet, en dat je er wat oefening voor nodig zult hebben waardoor de eerste paar keren de missie waarschijnlijk zal falen. Vlieg naar de eerste verdieping via de trappen, vermoord de mensen met je rotors en plaats de bom. Vlieg terug naar beneden en neem de volgende en doe dit rustig voort.

The Driver:

Volgens de meeste mensen is dit de moeilijkste missie van Vice City, maar je zal zien dat het na een paar keer proberen wel lukt. Ga in je auto, en eenmaal de race start moet je wat snelheid halen, ga in de bochten via de binnenbocht met wat minder snelheid, maar zorg dat je geen palen raakt en zo voort kan. Als je eenmaal bij de T-kruising tussen de brug bent zullen er langs 2 kanten polities op elkaar rijden, en met een beetje gelijk rijdt Hilary hier vol op in. Probeer hem ook steeds wanneer je de kans krijgt hem van de weg te beuken, wat trouwens meestal lukt waardoor je voorpsrong maakt.

Probeer deze tips even en ik wens je verder veel succes en ik hoop dat het lukt. Moest het écht niet lukken kan je het misschien even aan een vriend vragen die het wel lukt en dan kan je rustig verder spelen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...