Cosmo Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik heb mijn bmw volgens img totural gedaan en a;s ik hem wil spawne loopt me hele computer vast... ik heb de bestandjes weer vervangen dat waren : Buffalo.dff & m6.txd er stond ook nog een vehicle.txd bij maar moet ik die er ook bij doen..? Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Hey Cosmo, Als jij alles volgens de tut hebt gedaan moet het zijn. Maar ik denk dat jij een paar dingen fout hebt gedaan. Toen jij de mod downloade en opende zaten er dus de bestanden Buffalo.dff & m6.txd in? Heb je toen de m6.txd met de Buffalo.txd vervangen? Wanneer je dit gedaan hebt is het iniedergeval fout. Je moet de m6.txd veranderen in Buffalo.txd. Wanneer je dat gedaan hebt vervang je de gemodde Buffalo.txd met de gene die je in GTA3.img hebt gestopt. Daarna moet dat goed zijn. Als het bestandje genaamd vehicle.txd in het gedownloade bestand zat moet je die ook vervangen. De orgineele vehicle.txd bevind zich in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models\Generic. Vervang de orgineele dus met de gemodde vehicle.txd en hij moet het doen. Succes ermee! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Dan heb ik nog wel een tip voor je, auto's instaleren moet je gewoon doen met de San Andreas Mod Installer! Dan is er dus naast de IMG Tool ook nog de San Andreas mod Installer, deze is heel handig. Hier hoef je enkel de mod die je wilt instaleren op te zoeken en hij zal hem automatisch voor je instaleren. Die Installer is >hier< te downloaden. Er zit één nadeel aan. De San Andreas mod installer is alleen voor auto's te gebruiken. De IMG Tool voor elke mod. Als je namelijk met de IMG auto's gaat instaleren, ga je vaak en snel fouten maken met allerlei bestanden, je vergeet weer back-ups te maken, en dan krijg je bijvoobeeld dit. De San Andreas Mod Installer maakt overigens ook automatisch een back-up voor je! Nog wat screenshots voor je: Reageren
Cosmo Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) kijk ik heb gwn buffalo txd. en dff ge exstract en toen gedeleted... daarna heb ik buffalo.dff. en m6.txd erin gezet... dus:S en toen rebuild archive en als ik ID bij carspawner intoets en ik doe weer gta en ga verder met spel looopt die vast :S Edit: als ik zonder carspawner richting buffalo plaats ga loopt me spel ook vast net voor dat ik aankom ... dus ik weet het niet meer want ik heb alles zo gedaan en nog doet die het niet... kan iemand hem zelf anders downloade en zelf proberen.. .... Bewerkt: 11 september 2006 door Cosmo Reageren
Cosmo Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Dan heb ik nog wel een tip voor je, auto's instaleren moet je gewoon doen met de San Andreas Mod Installer!Dan is er dus naast de IMG Tool ook nog de San Andreas mod Installer, deze is heel handig. Hier hoef je enkel de mod die je wilt instaleren op te zoeken en hij zal hem automatisch voor je instaleren. Die Installer is >hier< te downloaden. Er zit één nadeel aan. De San Andreas mod installer is alleen voor auto's te gebruiken. De IMG Tool voor elke mod. Als je namelijk met de IMG auto's gaat instaleren, ga je vaak en snel fouten maken met allerlei bestanden, je vergeet weer back-ups te maken, en dan krijg je bijvoobeeld dit. De San Andreas Mod Installer maakt overigens ook automatisch een back-up voor je! Nog wat screenshots voor je: matthijs ik kan de bmw m6 niet instaleren met de mod installer heb allang geprobeerd.... Reageren
Dikbuik Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 misschien moet je deze vraag op t modding help forum stellen. maar heb je dat m6.txd veranderd in buffalo.txd en daarna vervangen of heb je dat m6.txd door het orginele buffalo.txd vervangen? Het nieuwe bestandje moet iniedergeval buffalo.txd heten dacht ik anders werkt het niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Stel al je modding vragen alsjeblieft in dit forum Ik heb je al een PB gestuurd. Moved. PS. Je signature is ook veel te groot, die mag maximum 500px breed en 150px hoog zijn. Reageren
Cosmo Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Kijk ik heb buffalo txd en dff extract en verwijderd... daarna heb ik de nieuwe bestandjes ( m6.txd & buffalo.dff ) erin gedaan toen vihcle.txd ofzo vervangen en daar na rebuild archive... dus ik ga naar die plaats toe waar de buffalo moet staan alleen als ik 100 meter van die plaats ben ongeveer loopt die vast... dus wat heb ik precies verkeerd gedaan want ik denk dat ik nu dus gta helemaal weer op nieuw moet installe... Reageren
Cosmo Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Anybody ? >>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten. Gebruik voortaan de 'Edit' knop. Als iemand je kan helpen zal hij dat met plezier doen! <<< Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Ga naar het bestandje m6.txd (niet in de gta3.img) en klik rechtermuisknop, naam wijzigen. Wijzig de naam naar buffalo.txd. Verwijder nu m6.txd uit de gta3.img, en stop buffalo.txd erin. Herbouw de img, en test je spel Reageren
Cosmo Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Vet THNX WAzzuuupe Hij DOet het nu na een week klooien is het me gelukt THNXXXX Reageren
SWYV Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ja hallo waarom verwijder jij de originiele dff en txd met zelfde naam en dan voeg jij de txd en dff met geen zelfde naam toe? goed om te weten, de dff en txd MOETEN altijd zelfde namen hebben is het ene buffalo? dan MOETEN txd en dff allebei BUFFALO heten, dus dat is mijn dikke tip voor jou alias een beginner in modden van GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.