Darkplayer Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Goeiedag, Ik ben al een tijdje bezig met mijn eigen server, maar ik wou nu eens wat properties toevoegen, kan iemand mij vertellen wat ik dan in het script moet bijzetten? Ik heb er al dingen bijgezet zoals CP_ en P en ook de x,y,z locaties en de naam van het gebouw bij /buy Maar het eenigste is als ik sa-mp opstart en ik op de locatie ben, dat er dan geen marker is?? Btw de x,y,z doe ik in het spel opslaan met /save, dus normaal moet het daar niet aan liggen. Nog een vraagje: kan ik wel overal in gta sa bij een of ander gebouw/doos zo'n marker neer zetten als ik dan type /buy dat ik dan "..." heb gekocht? alvast bedankt Darkplayer Reageren
Flame^ Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 1. Je moet SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, size); gebruiken om CPs te zetten. Ook moet je nagaan of je je IsPlayerInArea coordinaten hebt, aangezien er maar 1 tegelijk kan runnen! Het script gaat namelijk na of je in een bepaald gebied bent en als dat zo is, dan plaatst het een CP. 2. Ja je kan het overal doen, maar dan moet je het wel op de juiste manier doen ;-) (zoals in LVDM~MG + Landgrab) Reageren
Darkplayer Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Het gaat namelijk over LVDM~MG + Landgrab maar kun je het misschien iets meer uitgebreider vertellen?(als dat gaat) dat van op de juiste manier doen in LVDM~MG + Landgrab gtz Darkplayer Reageren
Darkplayer Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 kan iemand nog wat uitleggen ? Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Het is vooral zelf kijken, aangezien zij floats maken met IsPlayerInArea coords, de CP coordinaten, en dan via timers gaan kijken wanneer spelers in een bepaald gebied zijn: Zoja, dan zetten ze een CP neer, zoniet dan laten ze de CP verdwijnen . Je moet vooral zelf kijken, daar leer je het meest van . Zal anders mits er een beetje animo is er een tut oid over maken. Reageren
Darkplayer Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Als ik die cp weg laat dan zegt hij dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Samp TEST server\gamemodes\dark.pwn(184) : error 017: undefined symbol "CP_DARKPLAYERSHOUSE" C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Samp TEST server\gamemodes\dark.pwn(1547) : error 017: undefined symbol "CP_DARKPLAYERSHOUSE" Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 2 Errors. ?? dus.. nu snap ik er helemaal geen zak meer van dit is mijn script -> darkplayershouse moet worden toegevoegd kijk maar eens of alles dan goed staat dark.rar Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Voeg: #define CP_DARKPLAYERSHOUSE 20 Toe onder #define CP_SPREADRANCH 19 . Reageren
Darkplayer Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 ik heb alles geprobeert en het ligt dus aan de deze 2 dingen(die staan hier onder) hoe moet ik die cordinaten dan uit het spel halen voor dat checkpoint ik doe dat met /save #define MAX_POINTS 20 new Float:checkCoords[MAX_POINTS][4] = { {2118.7876,2498.3818, 10.8203,277.8989} //DARKPLAYERS HOUSE x,y,z(size) andere heb ik ff weggelaten new Float:checkpoints[MAX_POINTS][3] = { {2118.7876,2498.3818, 10.8203} //DARKPLAYERS HOUSE x,y,z andere heb ik ff weggelaten wat doe ik verkeert Reageren
Darkplayer Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 zeg eens wat hier Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Kijk of je coordinaten kloppen, want ze zien er erg vaag uit.. Reageren
Darkplayer Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 hoe haal je die x,y,z,sice dan uit het spel hoe haal je die x,y,z, dan uit het spel en er zijn 2 x,y,z cordinaten van het zelfde propertie maar die 2 zijn niet hetzelfde hoe haal ik die dan uit het spel Heel veel GR Darkplayer Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Die coords die je hebt moeten geen X, Y, Z, size zijn.. Dat meoten IsPlayerInArea coords zijn, kijk rond in de LVDM source voor die functie en zijn parameters, dit moet echt niet moeilijk zijn Reageren
Darkplayer Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 dus jij zegt dat ik er geen zelf kan maken, zoja hoe? Reageren
Darkplayer Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) dus zoiets dan ?? This is the way I made them; 3----4 | B | 2----1 So you only need the X and Y now you first take 1->the lowest X "483.8130" 2->then the lowest Y "-18.0149" (its - so the more the lesser hope you understand that :S) 3->the highest X "491.7465" 3->the highest Y "-10.1626" B->checkpoint Bewerkt: 26 september 2006 door Darkplayer Reageren
Darkplayer Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 IK WEET HET!!! LATERS HE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.