Darkapple Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 hier is de sig die ik heb gemaakt voor 9/11 hij is vooral voor de gedenkenis aan het gruwlijke wat is gebeurt. de beelden staan in mijn geheugen geschreven en gaan nooit meer weg. r.i.p 9/11 Reageren
Backsmash Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 simpel maar inslaand. ik vind hem mooi, voor zon simpele sig, en ik heb er verder niets aan toe te voegen. Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Hij is misschien simpel... Maar ik vind dat het toch wat heeft die vlag die is echt mooi, daar heb ik verder niks op aan te merken. Maar misschien zou je de tekst Horizontaal doen in plaatst van verticaal. Want het is een beetje irritant om te lezen maar dat zijn maar wat kleine details. Een 7.0 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Zoals al gezegd, simpel maar mooi.. En het gaat ook om de boodschap, dan hoeft hij niet persé super mooi te zijn vind ik.. Een 8/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 R.I.P voor alle Slachtoffers op 09/11/01 Mooie sig met boodschap 8/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Hij is zooooo verschikkelijk simpel, maar hij hoort bij een belangerijke gebeurtenis in de geschiedenis, de vlag straalt zo wel het goede uit. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Leuk gedaan, maar te simpel om een hoog cijfer te krijgen. (Ik beoordel op het manier van design, niet wat de sig uitstraalt.) 5.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.