Jump to content

Unique Stunt Portland

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik zit vast met GTA LCS bij een unique stunt, in Portland.

Het gaat om de stunt waarbij je over een metro(trein)traject moet springen, je komt vanuit een tunnel.

Weet iemand welke ik bedoel(linksonderin portland) en weet hoe je deze moet voltooien, geef mij dan alsjeblieft tips hoe(welke auto/motor), vanaf welke positie, en eventuele andere dingen die je moet weten.

Ik hoor het graag.

Mvg, Koen

Geplaatst:

je moet een PCJ gebruiken en terwijl je rijd lichtjes voorovergebogen liggen op je moto en natuurlijk ook een goede aanloop nemen.

dat geeft je genoeg snelheid

Geplaatst:
Hallo mensen,

Ik zit vast met GTA LCS bij een unique stunt, in Portland.

Het gaat om de stunt waarbij je over een metro(trein)traject moet springen, je komt vanuit een tunnel.

Weet iemand welke ik bedoel(linksonderin portland) en weet hoe je deze moet voltooien, geef mij dan alsjeblieft tips hoe(welke auto/motor), vanaf welke positie, en eventuele andere dingen die je moet weten.

Ik hoor het graag.

Mvg, Koen

Allereerst Welkom Exterminator :).

Dit is inderdaad een nogal moeilijke Unique Stunt.

Misschien heb je wat aan Ruurd31's Unique Stunt Walktrough. Het is Jump 12.

Om meer snelheid te krijgen moet je het Anlogstickje ligtjes naar voren duwen, nu zal Toni een aerodynamische houding aan nemen, waardoor je sneller gaat. Op de PS2 is het de linker Anlogstick ligtjes naar voren duwen.

Het is moeilijk omdat je de aerodynamische houding moet aan nemen in je 'aanloop'. Je moet dus als je uit de bocht komt (In de Tunnel) meteen naar voren gaan leunen en over de stunt gaan.

Als je van de Ramp los komt moet je niet meer het Anlogstickje naar voren duwen want dan kantel je naar voren en verlies je snelheid.

Verder, blijven proberen natuurlijk ;).

---

Meer vragen horen we natuurlijk graag ;).

Geplaatst:

Oke, bedankt allemaal ik ga het proberen;)

Het is me gelukt, dat van die aerodynamische stand wist ik niet;)

Hartstikke bedankt voor jullie hulp:D

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de mensen die ooit hier nog eens komen via de zoekfunctie heb ik hier een pracht filmpje voor hen. Ook al ben jij beholpen zullen de zoekfunctie mensen nu ook wel geholpen zijn of de mensen die hier komen. Hier is het filmpje: http://video.google.ca/videoplay?docid=-11...ue+jump+Liberty Door het aan te nemen truckje van de adreonamische houding kun je met elke tweewieler uit LCS over het metrospoor jumpen!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...