Marjon Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Beste GTA fans, Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende. Moet namelijk 'Mike Toreno' bevrijden bij de luchthaven van San Fiero. Kan helaas geen aanwijzing zien hoe ik hem moet bevrijden bij de luchthaven. * zie geen paars blokje * Heb ook een keer bij het wachthuisje staan wachten voor een gekleurd busje, maar geen blokje gezien en de meter loopt niet op. Kan iemand mij misschien helpen? Alvast bedankt iedereen. gr. Marjon. Reageren
Revan Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Als het goed is moet je een stukje door rijden als je op het vliegveld bent , en dan zoeken waar het signal sterker wordt Reageren
Marjon Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Klopt, maar mijn signaal blijft tot de helft. Reageren
Revan Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 fftjes verder rijden en zoeken.. Dan kom je er wel Reageren
Marjon Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Waar moet ik presies verder rijder? *langs de aankomst ring 1e verdieping? *rechtdoor bij het wachthuisje? Heb namelijk alles al geprobeerd en het wil maar niet lukken. maar wel bedankt voor je reactie Marjon., Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Weet je de lange landingsbaan? Daar moet je helemaal naar achteren rijden. Zorg dat je bewapend bent, er staat 2 Sanchez en een Van! Reageren
CJ-SA Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 nope se7en de positie is iederkeer anders, maar je moet gewoon op signal zoeken Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Bij mij was hij 3 x op die plek, dus ik neem aan altijd op dezelfde hoor :rolleyes: Reageren
matticca Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 ik heb de missie 3 keer moete doen en 3 keer stond ie op een verschillende locatie B) Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Yups, bij mij stond hij een keer aan de linker kant op de lange landingsbaan, de andere keer aan de rechterkant op het platform. Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ja ik zit nu ook aan die missie en ge :moet gewoon nar de airport rijden (maar eerst nog naar de docks enzo) en dan moete die poort binne rijden en dan naar links daar is een ondergang en die brengt je op de landingsbaan (of toch bijna) en wordt je signal harder en dan kom je aan het busje maar dat busje mag je niet kapot schieten je meot dat busje volgen tot als het stopt (dit is als hij de landingsbaan ongeveer verlaat) dan stappen die mannekes uit en moet je ze dood schieten.. dan de wagen nog vernielen en weg rijden voor de politie aankomt tot buiten de luchthaven en dan terug naar de jizzy Reageren
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ja maar je moet wel voor zorgen dat je genoeg ammo heb maar zorg gewoon eerst dat je bij de landingsbaan bent want bij mij stonden ze wel iedere keer op andere plek maar bij de landingsbaan merk je wel veel sneller waar het signaal vadaan komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.