spoeky Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) hey Ik heb mta gedownload en geinstalleerd zoals het hier staat: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22941 Maar als ik all seeing eye open zie ik geen server. Ik klik dan op file-setup wizard. en dan 3x volgende. Dan klik ik op not installed en zoek ik multi theft auto. Als ik daar dubbel op klik vind ik niks. Dus toen deed ik programm location en klik ik de map aan waar ik mta heb geinstalleerd. Als ik zo setup wizard heb gedaan, staat multi theft auto wel in de lijst maar zit er geen server bij. Waarom staat er geen server bij? doe ik iets fout? spoeky Bewerkt: 11 september 2006 door spoeky Reageren
RTS Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Heb je MTA:SA gedownload? MTA:SA (MTAVC 0.5 trouwens ook) hebben al in de client zelf een soort van All Seeying Eye zitten. Hier kan je dus gewoon je server kiezen ingame (bij MTASA) en bij MTAVC in de client, dus hoef je niet speciaal daarvoor ASE te downloaden. Reageren
spoeky Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Om mta te spelen moet je dan gewoon gta sa starten of wat moet je dan doen? Ik snap het niet echt. Waar kan je je server kiezen? Enne moet Mta in de zelfde map als gta san andreas geinstalleerd zijn? Ik heb gta san andreas op D:gta san andreas staan. en MTA op C:programfiles/Mta san andreas. Ik heb nog een vraag: wat is het verschil tussen Mta en Sa:mp? spoeky Reageren
Kraay Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 1. Er staat waarschijnlijk een extra pictogram op je bureaublad waar MTA San Andreas als naam heeft een pictogrammetje van volgens mij 8-ball, anders ga je naar Start-->alle programma's-->MTA San Andreas-->Play MTA San Andreas 2.Tijdens de installatie moet je 2dingen kiezen, waar San Andreas geinstalleerd is en waar je MTA wilt installeren, hij maakt namelijk wat bestandjes in de SA folder aan en een MTA folder waar de rest staat. 3. MTA:SA is tot nu toe alleen nog maar race, dus je kunt niet uit het voertuig stappen, wel kun je er zelf mooie maps mee maken. SA:MP is DM dus je kunt gewoon netzoals in Singleplayer rondlopen en alles wat je maar wilt, hier kun je ook wel maps mee maken maar moeilijk en geen objecten toevoegen(wegen, bomen, etc..) Reageren
spoeky Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 bedankt!! ik denk dat ik mta verkeerd heb geinstalleerd. Want bij mij staat er geen play MTA san andreas maar mta server. Dus ik heb mta verkeerd geinstalleerd. Maar bij mij vroeg tie alleen waar je MTA wou installeren maar niet waar gta san andreas staat. Ik gooi Mta er wel af. Ik denk niet dat het ga lukken. Maar bedankt voor jullie antwoord!!! spoeky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.