nathaninhos Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 ik heb een probleem (zoals de meeste op dit forum ) als ik de missie body harvast doet valt hij steeds uit en dat is vervelend weet iemand raad???? Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Hoi nathaninhos, welkom op het forum Het eerste waar ik aan zit te denken bij jouw probleem is dat deze veroorzaakt word door mods die er zijn opgezet. Heb je er mods op gezet, en zo ja welke. Een andere universele oplossing voor een vracht van problemen is het verwijderen van het bestand gta_sa.set Dit bestand zit in de San Andreas Userfile map bij Mijn Documenten. Ik weet niet of het verwijderen van dit bestand ook echt bij jouw probleem helpt, maar het kan zeker geen kwaad. Alvast veel succes. Reageren
nathaninhos Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 nej ik heb er geen mods op gezet(snap daar nix van) mar dat 2e zal ik wel proberen thanx Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Maar wat ook kan dat je SA een bestandje mist, instaleer hem opnieuw of breng hem terug naar de winkel. Verder veel suc6 ermee Reageren
nathaninhos Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 winkel ik heb hem al een jaar maar is het verstandig als ik de map temp er afgooi( want daar zaten die fouten) Reageren
ikt Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Temp wegpleuren is heel onverstandig, Windows gebruikt die bestanden erin soms. Installeer GTA SA gewoon opnieuw, je savegames blijven Reageren
nathaninhos Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 owkej maar ik heb temp verwijderd?? ( want daar zat de fout en ons pap zij dah ddah geen probleem was) duz nie meer nar onz pap luisteren Reageren
nathaninhos Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ben eens gaan zoek en het is een zoekfout weet hoe iemand dat kan verhelpen Reageren
jurro500 Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 uninstall het spel defragmenteer je harde schijf en instaleer het opnieuw !! IK WEET NIET OF HET WAT UITHAALT maar niet geschoten is altijd mis.... dus.... hoop dat het werkt suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.