Lievemax Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik weet niet of het hier hoord, maar ik plaats het hier toch maar:P Hoe zouden jullie het vinden als Gta 3, Vice City en San Andreas vernieuwd werden. En langer. Dus dat je bij Gta 3 al voor de laatste bankoverval begint, en door gaat na het pistoolschot. En dat je bij Vice City voor 15 jaar gevangenis straf speelt, en na het vermoorden van Sonny. En bij San Andreas een stuk in Liberty City, net na de dood van Brian. En verder na de dood van Big Smoke en Tenpenny. Reageren
VforV Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Die gedachte is ook al vaak bij me langsgekomen. Niet meteen om het langer te maken maar bijvoorbeeld gewoon GTA III waar Claude kan praten en graphics zoals GTA San Andreas of beter. Hetzelfde geldt voor GTA Vice City: gewoon de graphics die beter zijn, plus toevoegingen zoals zwemmen (komt nu in VCS), meer vliegtuigen etc. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Ja, idd. Maar ik weet niet of het allemaal een remake moet zijn. Persoonlijk hoop ik op een remake van Grand Theft auto, waar je dus in 1 game 3 maps hebt en hun storyline speelt. En Claude praat nou eenmaal niet, anders deden ze dat wel in SA. Reageren
DdJDean Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 claude is zo slim dat ie daarvoor niet hoeft te praten xD Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 het zou wel vet zijn alle gebieden en dan met het vliegtuig van LC naar LS ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.