L-Yah Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Heeft iemand al de geluiden gehoort van honderden paarden die door om middenacht door het plaatsje Las Barrancas rennen? Zoiets had ik gelezen op de officiele GTA:San Andreas site. Zal wel lachen zijn als dat echt zo zou zijn Ik vraag dit omdat ik SA nog niet heb Zaterdag ga ik em kopen.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als ik paarden tegenkwam reed ik ze allemaal over met mijn monstertruck!
.Sharingan Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 jammer voor jou dat ze geen dieren in het spel zetten (die je kan vermoorden) tis een easter egg denk ik
Dutsj Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Mooie topic kick gozer! En die monstertruck manier is idd wel effectief!
Gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik heb er nog nooit van gehoord. Waar op de site staat dat dan?
P-Jamma Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Gelezen op de officiele San Andreas Site??? Kan ik me niet voorstellen... kun je een link geven? Bewerkt: 19 augustus 2005 door Nasty-Toilet-Man
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Gelezen op de officiele San Andreas Site???Kan ik me niet voorstellen... kun je een link geven? het is wel waar wat hij zegt.. link: -> www.rockstargames.com/sanandreas -> klik op het LV gedeelte -> zet je muis op het gedeelte van Las Barrancas (dus niet klikken) daar lees je o.a. de volgende tekst: It is said that the sound of a hundred horses can be heard riding through the town at midnight... vertaald: er is gezegd dat het geluid van 100en paarden gehoord kan worden wanneer je om middernacht door de stad rijd. jowx Bewerkt: 19 augustus 2005 door jowx
Ikkes Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 goed werk jowx alleen er zit een fout in je vertaling: het is niet: vertaald: er is gezegd dat het geluid van 100en paarden gehoord kan worden wanneer je om middernacht door de stad rijd. maar het is: er is gezegd dat je om middernacht het geluid van 100en door de stad rijdende paarden kan horen.
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 goed werk jowx alleen er zit een fout in je vertaling: het is niet: vertaald: er is gezegd dat het geluid van 100en paarden gehoord kan worden wanneer je om middernacht door de stad rijd. maar het is: er is gezegd dat je om middernacht het geluid van 100en door de stad rijdende paarden kan horen. het hele bericht: m'n vertaling klopt wel, maar die van jou klopt ook, je kan het van 2 kanten bekijken. jowx
Ikkes Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ohwja mijn fout :$ ga ik gelukkig nog nie4t helemaal af
Ewoud Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Nog nooit van gehoord. Als iemand is de moeite kan doen om te kijken. Moved to easter eggs en topic titel aangepast.
SWYV Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) precies ten zuiden van sherman dam ik ga nu eens testen of dat waar is of niet misschien is het omdat daaar een indianenkamp ligt!!! en indianen gebruikten paarden ans vervoer he Bewerkt: 19 augustus 2005 door sonny yoshi
Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Dat ligt in de buurt van de Sherman Dam, The Desert. Edit: Sonny Yoshi was eerder Bewerkt: 19 augustus 2005 door GTA-lover
Recommended Posts