Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 waar ligt las barracas ofzo kaartje:
SWYV Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 warempel, ik dacht dat ik paardenhoefijzerstampen gehoord heb, maar niet zo zeker want stomme auto's met luide motors en toeters, maar ik dacht dat ik paardenhoefijzersstampen hoorde
Jon-asses Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 wel heel raar hoor rockstar zegt het dus het is waar maar niemand heeft het al gehoord?sonny yoshi wel misschien maar verder niemand zou dit dan wel waar zijn? greetz jon-asses
Gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Ik ga ook even kijken of ik iets kan horen. Zodra ik meer weet, meld ik het hier EDIT: Ik ben gaan kijken vanaf 23u00 t\m 6u00. Maar niks gehoord. Ik ben nog achter de berg gaan staan zodat je het verkeer niet hoort. Maar ook dat maakte niets uit. Ter informatie: Het was woensdag (misschien hoor je het maar op 1 dag in de week...), en ik was te voet. Misschien is het handig dat andere op de overige 6 dagen gaan kijken? Bewerkt: 19 augustus 2005 door Gunslinger
C. Johnson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 wel heel raar hoor rockstar zegt het dus het is waar maar niemand heeft het al gehoord? Je rijd inderdaad zo vaak om middernacht door dat *** dorpje heen Zal eens gaan kijken, heb net mijn nieuwe gelid aangesloten misschien dat ik met subwoover meer ontdek.... nadere info volgt
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als ik paarden tegenkwam reed ik ze allemaal over met mijn monstertruck! haha ja!!! ik maak er frikandelle van met m,n harvester ( oogstmachine) [Edit door.Levi. - Iets zinniger posten mag wel.]
C. Johnson Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goed, bij deze de eerder beloofde nadere info... Ik heb dus zeven nachten doorgebracht in dat *** Las Barracas. Heel leuk dorpje, niks mis mee, zou er zo weer een nachtje blijven. Maar als je erheen gaat om paarden te horen rennen moet ik je toch echt teleurstellen want ik heb geen enkele keer ook maar iets dat op een paarden geluid lijkt gehoord. Tenzij je genoegen neemt met de blazende hoorn van een verdwaalde vrachtwagen die zo nu en dan eens langskomt. Misschien is het niet een keer per week maar een keer per maand of een keer per twee maanden. Maar goed dat mag lekker iemand anders gaan uitvinden
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goed, bij deze de eerder beloofde nadere info...Ik heb dus zeven nachten doorgebracht in dat *** Las Barracas. Heel leuk dorpje, niks mis mee, zou er zo weer een nachtje blijven. Je praat wel alsof je er in het egt geweest bent he?
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goed, bij deze de eerder beloofde nadere info...Ik heb dus zeven nachten doorgebracht in dat *** Las Barracas. Heel leuk dorpje, niks mis mee, zou er zo weer een nachtje blijven. Maar als je erheen gaat om paarden te horen rennen moet ik je toch echt teleurstellen want ik heb geen enkele keer ook maar iets dat op een paarden geluid lijkt gehoord. Tenzij je genoegen neemt met de blazende hoorn van een verdwaalde vrachtwagen die zo nu en dan eens langskomt. Misschien is het niet een keer per week maar een keer per maand of een keer per twee maanden. Maar goed dat mag lekker iemand anders gaan uitvinden Goed van je dat je er zo veel tijd in hebt gestoken. Maar ik denk dat het niet 1x in de 2 weken is of zoiets dergelijks. Volgens mij had R* gewoon zin om een spannend verhaaltje te vertellen op de site. Ik blijf het vreemd vinden dat sonny yoshi de enige is die iets gehoord dacht te hebben, maar ik denk toch echt dat dit dood gaat lopen.
SWYV Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goed, bij deze de eerder beloofde nadere info...Ik heb dus zeven nachten doorgebracht in dat *** Las Barracas. Heel leuk dorpje, niks mis mee, zou er zo weer een nachtje blijven. Maar als je erheen gaat om paarden te horen rennen moet ik je toch echt teleurstellen want ik heb geen enkele keer ook maar iets dat op een paarden geluid lijkt gehoord. Tenzij je genoegen neemt met de blazende hoorn van een verdwaalde vrachtwagen die zo nu en dan eens langskomt. Misschien is het niet een keer per week maar een keer per maand of een keer per twee maanden. Maar goed dat mag lekker iemand anders gaan uitvinden Goed van je dat je er zo veel tijd in hebt gestoken. Maar ik denk dat het niet 1x in de 2 weken is of zoiets dergelijks. Volgens mij had R* gewoon zin om een spannend verhaaltje te vertellen op de site. Ik blijf het vreemd vinden dat sonny yoshi de enige is die iets gehoord dacht te hebben, maar ik denk toch echt dat dit dood gaat lopen. ja, ik had gehoord dacht ik want mijn boxers stonden op maximum van luidheid te horen, en ik had iets gehoord van paardenhoefijzers in heel stillekes, echt opvallende geluiden is het niet hoor, zet jullie boxers maar op maximum en stap af uit auto zo hoor je Xtra minder motorgeluid en dan moet jij heel stil zijn en aandachtig luisteren en als jij geluk heb, hoor jij een klein beetje paardenhoefijzersstampen
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goed, bij deze de eerder beloofde nadere info...Ik heb dus zeven nachten doorgebracht in dat *** Las Barracas. Heel leuk dorpje, niks mis mee, zou er zo weer een nachtje blijven. Maar als je erheen gaat om paarden te horen rennen moet ik je toch echt teleurstellen want ik heb geen enkele keer ook maar iets dat op een paarden geluid lijkt gehoord. Tenzij je genoegen neemt met de blazende hoorn van een verdwaalde vrachtwagen die zo nu en dan eens langskomt. Misschien is het niet een keer per week maar een keer per maand of een keer per twee maanden. Maar goed dat mag lekker iemand anders gaan uitvinden Goed van je dat je er zo veel tijd in hebt gestoken. Maar ik denk dat het niet 1x in de 2 weken is of zoiets dergelijks. Volgens mij had R* gewoon zin om een spannend verhaaltje te vertellen op de site. Ik blijf het vreemd vinden dat sonny yoshi de enige is die iets gehoord dacht te hebben, maar ik denk toch echt dat dit dood gaat lopen. ja, ik had gehoord dacht ik want mijn boxers stonden op maximum van luidheid te horen, en ik had iets gehoord van paardenhoefijzers in heel stillekes, echt opvallende geluiden is het niet hoor, zet jullie boxers maar op maximum en stap af uit auto zo hoor je Xtra minder motorgeluid en dan moet jij heel stil zijn en aandachtig luisteren en als jij geluk heb, hoor jij een klein beetje paardenhoefijzersstampen En hoor jij dat elke avond? Of op bepaalde avonden? En is er een precieze plek waar je dan gaat staan ofzo?
C. Johnson Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Goed, bij deze de eerder beloofde nadere info...Ik heb dus zeven nachten doorgebracht in dat *** Las Barracas. Heel leuk dorpje, niks mis mee, zou er zo weer een nachtje blijven. Je praat wel alsof je er in het egt geweest bent he? Absoluut Nasty Toilet Man, een beetje betrokkenheid is nooit weg toch? Maar goed, Sonny, heel tof dat je het gehoord denkt te hebben, zeven nachten in het kille Las Barracas, zoals ik eerder al vermelde had, heb ik net een nieuwe geluidset aangeschaft, heb mijn geluid op max. gehad tot gruwelijke ergernis van de medebewoners maar heb geen enkel hoefijzer getik op de wegen van het toch redelijk rustige Las Barracas gehoord. Ik heb (naast me motor) gestaan, ben er (op een motor) doorheen gereden, gelopen, gekropen. Overigens zullen honderd paarden bij elkaar toch wel net wat meer geluid maken dan het gebrom van je motor? En zou je het dus met gemak moeten kunnen horen lijkt mij. Mijn conclusie is dat we hier te maken hebben met niet noemenswaardige paarden. Om in gta termen te spreken zou ik zeggen "A Horse With No Noise" Bewerkt: 21 augustus 2005 door C. Johnson
imouL Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Maar jullie hebben het over verschillende dagen in de week... waar staan die dagen dan want ik kan ze niet vinden
rick15465 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Maar jullie hebben het over verschillende dagen in de week...waar staan die dagen dan want ik kan ze niet vinden op de pc is het tab en op ps2 weet ik niet
Little Mister Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Op TAB drukken dan zie je de dagen.. PS2 is L1. Rick was voor mij. Bewerkt: 21 augustus 2005 door Little Mister
Recommended Posts