Mazzeltje Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Jullie hebben allemaal vast wel een keer gehoort van Gran Turismo 5. Alleen word er ook gesprokken over een Gran Turismo HD. Wat de eerst volgende is weet ik niet. Maar ik weet wel dat het over een nieuwe Gran Turismo gaat. Dit spel komt namelijk uit op de PS3. En word gereleast in 2007. Er is nog zeer weinig bekent van dit spel. Maar er zijn wel al een paar Screenshots te vinden. ''Het ziet er echt prachtig uit. En blijkbaar zitten er nu Motor's en Auto's samen in 1 spel. Kortom om: Dit spel wil ik hebben. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Die screens zijn van Gran Turismo HD die in 2007 uit komt. Maar Gran Turismo 5 is weer een heel ander spel die ze nog moeten maken dus daar zijn nog geen screens van en de datum is ook niet bekend. Reageren
demontventoux Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Fantastische game! moet ik zeker hebben En met moto's! die nog mooi afgewerkt zijn ook! Moet ik Moto GP niet meer kopen, 2 in 1 De screens zijn, bijna niet te geloven, nog beter dan GT 4. En die was al magisch goed van graphics. Ja, de evolutie van de games is al ver, straks hebben we de echte forume 1 en de echt 24u van Le Mans zomaar in huis Zo echt zal het lijken. Want ook de geluiden van de motors zijn zeker goed. Reageren
commando Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 het lijkt meer op een uitbreiding op GT4 maargoed het lijkt mij wel een leuk spel COMMANDO Reageren
NIELS_ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 het lijkt meer op een uitbreiding op GT4 maargoed het lijkt mij wel een leuk spel COMMANDO Hij komt uit op de PS3, dus het zal geen uitbreiding zijn, eerder een verbetering, etc. Reageren
Rekam Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Was GT5 niet hetzelfde als GT HD? Ik kan me vergissen, maar ben er haast zeker van! Reageren
M.Gordon Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Was GT5 niet hetzelfde als GT HD? Ik kan me vergissen, maar ben er haast zeker van! GT HD = GT4 in HD GT 5 = het nieuwe deel van GT Dus niet het zelfde. Reageren
M4X Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Weer een nieuwe must-have game in 2007 . Weet iemand of hij ook op andere consoles komt? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Weer een nieuwe must-have game in 2007 . Weet iemand of hij ook op andere consoles komt? Nee hij wordt ontwikkelt doort Sony Computer Enterainment. Ze zullen dus alleen op sony producten release. Reageren
M4X Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Jammer voor de Xbox360 en de Wii liefhebbers, maar ik respecteer dat sony hem alleen voor zichzelf wil houden. Overigens ga ik hem zeker kopen tegen die tijd Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik zelf zal de game waarschijnlijk niet te spelen krijgen, omdat ik geen PS3 ga halen, maar toch lijkt een heel aardig spel. Hopelijk zal er ook echt wat vernieuwd worden ten opzichte van GT4, want GT4 was bijna dezelfde game als GT3. Ik hoop onder andere op realistische schade, die ook daadwerkelijk uitwerking heeft op het rijgedrag en ik hoop dat het allemaal nog wat realistischer rijdt, want alleen betere graphics zou een beetje mager zijn. Echter, een online-mode doet wonderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.