Jump to content

Payback op de GBA/GBM/DS

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft hier ook iemand payback voor op de GBA/GBM/DS.

Ik heb dit spel en ik vind het mega cool. Vele missies zijn geript van GTA 1, maar het blijft leuk. Het ziet er ook zeer 3D uit in vergelijking met GTA Advance, maar blijft toch top-down. De graphics zijn enorm goed voor gameboy spel en loopt praktisch nooit traag.

En met 11 steden is dit dan ook een sterke aanrader.

Het spel heeft zelf multiplayer functie wat wel cool is sinds geen van de GTA 3 spellen dit heeft (op Liberty City Stories na dan). Je moet wel een vriend hebben met GBA of GBM die het spel ook heeft (DS heeft geen multiplayer support voor GBA spellen).

GTA Advance vind ik ook zeer cool om te spelen btw.

Op http://www.apex-designs.net/payback.html kan je btw een demo afhalen voor op PC

Bewerkt: door Fallen Angel
Geplaatst:

Het ziet er wel een leuk spel uit voor de GBA/NDS. Er zijn zelfs sneeuw en regen effecten aanwezig! Zo zie je maar dat Digital Eclipse het beter had gekund met GTA Advance. Enkel het geluid is nogal kut (zoals bij GTA Advance (toeters, remgeluiden) en GTA1 (motorgeluiden)).

PS: Dit topic hoort eerder thuis in de Games Fora, denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...