Jump to content

fire red

the_fa2man

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eej jongens ik moet nu de flashtechniek hebben van die ene kill daar in route 2 maar hij zegt dat ik 10 van iets moet doen of hebben maar wat moet ik dan 10 doen of hebben.

Bewerkt: door the_fa2man

Er... dit gaat over...? Als je wil dat we je helpen zou je wat meer info kunnen/moeten geven.

Edit: Zie net dat je al stuk of wat andere topics open hebt met een volledigere titel. Pokemon gaat het dus over.

Als ik het me goed herinner (ff gezocht met Google) moet je 10 verschillende pokemon hebben gevangen.

Bewerkt: door Preddy

Gaat dit over dat pokemon spelletje? Iniedergeval ik zie dat je al 3 topics daarover hebt aangemaakt, mischien kun je het gewoon daarin vragen inplaats van zoveel nieuwe topics aan te maken? Het is maar een idee, die moderators van tegenwoordig geven warn voor minder :puh:

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik

Okej sorry maar zal beter mijn best doen maar wat bedoel je met verschillende preddy verschillende types zijn er dan wel zo vel types want ze zeggen dat ik er al 6 heb terwijl ik maar 3 pokemons heb gevangen

Bewerkt: door the_fa2man
Geplaatst:

Wat hij bedoelt met 10 verschillende type pokemon is dat je niet 10 van dezelfde pokemon mag vangen om Flash te krijgen. Je mag dus geen 10 Pidgey's vangen. Je kan wel een Pidgey vangen, maar dan moet je er voor zorgen dat Pidgey evolueert naar Pidgeotto en van Pidgeotto naar Pidgot. Zo kan je dat ook doen met andere pokemon. Een evolutie telt als een gevangen pokemon voor de pokedex. Dus je hebt bijvoorbeeld 3 pokemon gevangen maar al die pokemon zijn geevolueerd, dat betekent dus dat ze voor je pokedex tellen voor 6. Je moet nog 4 pokemon vangen of 2 pokemon vangen en er voor zorgen dat die evolueren. Die tellen ook voor 4.

Kzag je andere topic, probeer anders eens te zoeken op google naar een walkthrough :)

Hier een google zoekopdracht, waar de 1e result je wel zou kunnen helpen.

Edit: Extra hint toegevoegd.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Ik zit nu celadon city waar meto ik nu heen om verder te komen anar volgend gym 5

Geplaatst:
Ik zit nu celadon city waar meto ik nu heen om verder te komen anar volgend gym 5

Je hebt dus Erika verslagen. Er staan twee grote gebouwen in Celadon City. Om naar Fuchsia City te kunnen gaan kun je via Celadon City de Cycling Road oprijden naar Fuschia City. Maar je kunt ook via Lavender Town naar Fuchsia City gaan. De Gymleader van de 5e Gym is Koga. Ze gebruiken posion pokemon en soms Psychic pokemon. Alleen moet je naar het zuiden lopen en daar blokeert een slapende Snorlax de weg voor jou. Dan moet je dus het onderstaande verhaal lezen om verder te komen.

Er staan twee grote gebouwen in Celadon City. In het rechter gebouw zit er een oude vrouw die jou thee geeft. Die moet je aan de bewaker moet geven zodat je in Saffron City kunt komen zonder steeds maar gebruik te moeten maken van de ondergrondse tunnel. Dit is belangrijk voor het verloop van het spel. Ga voorlopig niet naar Saffron City. Heb je Team Rocket al uitgeroeid in de Rocket Hideout? Zo niet, dan moet je het zeker doen. Als je de leider van Team Rocket hebt verslagen, dan laat hij de Silph Scope achter. Met de Silph Scope kun je geesten zien. Als je de Silph Scope hebt dan moet je weer terugkeren naar Lavender Town en dan moet je weer naar de Pokemon Tower gaan. In de pokemon tower kom je pokemon zoals Gastly, Haunter en Cubone tegen. Zorg voor wat pokeballen. Aan Haunter of Gastly zal je veel hebben als je tegen Sabrina moet vechten. Probeer er een te vangen. Als je Gary hebt verslagen dan moet je naar boven lopen en al die trainers verslaan. Op een van de verdiepingen moet je de geest van Marowak tegenkomen om erdoor te komen. Als je de laatste verdieping hebt bereikt dan moet je weer afrekenen met Team Rocket. Als dat gelukt is dan duikt Mr Fuji op en hij neemt je dan mee naar zijn huis. Je krijgt dan een pokeflute van hem zodat je Snorlax kunt wakker maken. Zonder die pokeflute kun je niet verder lopen naar het zuiden vanuit Lavender Town omdat Snorlax de boel blokeert. Je kunt proberen om Snorlax te vangen. Alleen is hij zeer moeilijk om te vangen. Je kunt hem ook verslaan voor de exp points. Snorlax gebruikt de aanval rest. Dat betekent dan hij een paar beurten slaapt. Je kunt hem schade toebrengen door de aanval Dream Eater te gebruiken.

Geplaatst:

je kunt snborlax in slaap met elke aanval dode...

alleen hij kan aanvallen in slaap met dreameater das enige aanval onder slaap.

Geplaatst:
je kunt snborlax in slaap met elke aanval dode...

alleen hij kan aanvallen in slaap met dreameater das enige aanval onder slaap.

Dat is inderdaad zo. Maar het is irritant dat Snorlax telkens rest gebruikt. Door Snorlax aan te pakken als hij slaapt, kun je hem makkelijker vangen of verslaan. Dream Eater is een zeer effectieve aanval om Snorlax aan te vallen als hij slaapt. Dream Eater is een zeer krachtige aanval. Dit is de beste manier om Snorlax snel te verslaan of te vangen. Je kunt hem ook op vele andere manieren verslaan, maar dit is de makkelijkste en beste manier om hem te vangen of te verslaan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...