Robienske Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Jaja, Ik heb gisteren (dinsdag 3 november 2004) naar Rammstein gaan kijken, ik ben namelijk fan ervan. Het optreden vond plaats in het sportpaleis in Antwerpen (België). Het was echt ongelofelijk prachtig. Er was onderandere: -Heel mooie belichting -Neonlichten -Vuurwerk (Jaja, en niet in open lucht) -Vuur die uit de grond spatte -Soort van ontploffingen -De basgitarist sprong op een gegeven moment ook in het publiek met een rubberbootje. -De zanger en twee gitaristen hadden ook vlammenwerpers op hun mond gemonteerd en spuweden vuur (zie filmpje) -De zanger die had ook twee vlammenwerpers aan zijn armen, dan kon hij ook wat vlammen maken. Natuurlijk hebben ze niet heel de tijd met die vlammenwerpers aan hun lijf staan spelen. Hier is een zelfgemaakt filmpje. Ik had even geluk dat ik nog maar 12 jaar ben, want mijn vader en moeder werden afgetast op camera's. (filmpje komt later) Reageren
Ironfist Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ook een fan van Rammstein? I love die groep,ik kon gewoon geen tickets vastkrijgen noor dinsdag Reageren
Decepticon Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Yep ik was er ook B) Vet optreden maar zeer veel volk op het middenplein. Vooral belichting en vuur was dik ok. greetz Reageren
Robienske Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik stond in de paarse zone, achter het middenplein. Reageren
Kareem Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 rammstein ruuuulzzzz .ik vindt (mutter,sonne,mein hertz brent,amerika,du hast,ich will) echt goeie liedjes!!! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 ik moet zeggen ik ben er geen die hard fan van maar America vind ik wel zeker verdamntnochmal gut, een echte duitse..............laat maar B) Reageren
Thabit Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Wat voor muziek maak Rammstein dan? Rock of zoiets? Reageren
Robienske Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Koop eens een CD'tje Ze maken tja,... een vreemde stijl van muziek , niet te kalm maar ook niet brullend, ze zijn gewoon fantastisch ! Reageren
Melchior Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Hun enige goede liedje vind ik dat van Amerika! ''We are living in America, America, it's wunderbar''. :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.