scel Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 ik kan echt niet verder komen... kan iemand me aub helpen? kheb geen mods gebruikt en liever geen gecheat alvast bedankt http://www.uploading.nl/index.php?file=GTASAsf1(3).zip
SummerBase Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) Learning to Fly - Passed! Ik heb de missie: 'Learning to Fly' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In de missie Learning to Fly moet je diverse oefeningen behalen en minimaal moeten deze 70% zijn dat is de bronzen medaile hierdoor krijg je een vliegtuig op je vliegveld te zien. Bij Zilver 90% dus krijg je een extra beloning en bij 100% krijg je een nog hogere beloning, maar dit is voor de procenten niet van belang dus ik heb het ook niet gedaan, want de vorige keer hoefde het ook niet. Ik heb ook nog even wat screens gemaakt zodat je kan ziet wat ik precies gedaan hebt of je er wat aan hebt betwijfel ik, maar dat maakt toch niet zoveel uit. Veel succes in de verdere verloop van het verhaal mocht er nog iets zijn zeg het dan maar. De savegame zit tevens in de bijlage! knipoog.gif Beloning: Flying Skill + Edit: Graag gedaan nou moet ik echt gaat -> Werk! Bewerkt: 12 september 2006 door SummerBase
scel Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 werkt perfect ! heel erg bedankt !!
Recommended Posts