Mazzeltje Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Ik heb net iets leuks gevonden op internet. Het is een Desktop met een foto van de aarde. De foto is genomen met een satteliet. Ik heb hem zelf ook geinstalleerd. En het leuke is dat deze foto veranderd. Hij veranderd naar het beeld wat er op het moment bezig is. Zo kun je de wolken zien waar die op het moment bevinden en waar het allemaal licht is. Ik vond het wel leuk om het een keer te proberen. Screenshot zelfgemaakt: Je kunt hem instellen wanneer hij de Desktop update. Bij mij staat hij ingesteld op 1 minuut. Hier kun je hem downloaden: http://codefromthe70s.org/desktopearth_dl.asp Reageren
demontventoux Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Wow, cool gevonden Mazzeltje! erg leuke, en nog leerrijke , screensaver. Ik ag hem ook even downloaden, maar ik vrees dat m'n computer dan traag gaat lopen...BIj zo specialere screensavers zoals bewegende enz gebeurt dit toch, dus misschien bij deze ook? We zullen wel zien, allesinds echt wel coole, beter dan die van GT 4 die ik nu heb Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Wow, cool gevonden Mazzeltje! erg leuke, en nog leerrijke , screensaver.Ik ag hem ook even downloaden, maar ik vrees dat m'n computer dan traag gaat lopen...BIj zo specialere screensavers zoals bewegende enz gebeurt dit toch, dus misschien bij deze ook? We zullen wel zien, allesinds echt wel coole, beter dan die van GT 4 die ik nu heb Het is géén Screensaver! Het is gewoon een achtergrond. Reageren
ikt Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Deze had ik al, maar hij blijft leuk (Om te bewijzen dat ik niet uit mijn nek lul (10 post)) Reageren
demontventoux Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Het is géén Screensaver! Het is gewoon een achtergrond. Euhm, ja. Bedoel ik Verkeerde woordkeuze Ik bedoelde het woord "bureaublad" Ik heb hem nu gedownload en ook als "bureaublad" ingesteld. Ondervindt er geen last van, dus goedgekeurd Reageren
Follow Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Cool, nu zie ik ook hoe ze de aarde in het donker met del ichtjes foto maakten met Command and Conquer Generals Zero Hour (eindelijk het spel titel getypt ). In ieder geval, ik reserveer hem voor mijn account. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.