ikt Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Hallo. Ik wil wielen van een auto kleiner maken, en niet via handling.cfg. Hoe kan ik dat doen? Of wil je het voor me doen? Reageren
DaBeast Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Je kan het doen met 3DS Max. Je selecteerd de wiel dummy's en het wiel, scalen en terug exporteren. Je hebt wel een beetje ervaring nodig met 3DS Max en de DFF IO van Kam (Kam's Scripts). Van dat exporteren weet ik zelf ook niet hoe dat moet (ik heb nog nooit met SA gewerkt). Maar dat scalen doe je met dit: (staat vanboven in de toolbar). Ik zou de [Master Tutorial List] even checken voor dat exporteren van de DFF. Als COL neem de de originele DFF. Ik hoop dat dit wat helpt. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
ikt Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 :$ Ik heb Zmodeler :$ Wat doe ik daarmee? Reageren
SWYV Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 jij kan ook scalen in Zmod 2 rechterkolom met de keuzes van functies oa MODIFY, klik erop jij kan op 2verschillende manieren gewoon SCALEN of EXACT TRANSFORM voor meer preciezere scalen Reageren
ikt Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) jij kan ook scalen in Zmod 2rechterkolom met de keuzes van functies oa MODIFY, klik erop jij kan op 2verschillende manieren gewoon SCALEN of EXACT TRANSFORM voor meer preciezere scalen Hoe kan ik exporten? Was ik vergeten Iets met alles selecteren dacht ik, maar hoe selecteer je dan dingen? EDIT: OMG, ZModdeler is raar, als je iets export onder een andere naam dan de naam van de file waarvan je het opent wil hij niet EDIT: HELP! DE TEXTURES ZIJN RAAR En ook de wielen! :lol: ik post zometeen een afbeelding Bewerkt: 19 september 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.