Jump to content

nl/en taal gta san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zoek een patch voor het veranderen van de taal!

ik heb dit spel in spanje namelijk goedkoop gekocht en du ook in het spaan! :{

en ik spreek wel een beetje spaans maar ik kan nergens de taal veranderen!

iemand????

>>> Door Matiscus: Alvast welkom op het forum. Maar dit valt eerder onder het fora 'Overige Hulp' aangezien het niks met texturen en modelling te maken heeft. <<<

Geplaatst: (bewerkt)
ik zoek een patch voor het veranderen van de taal!

ik heb dit spel in spanje namelijk goedkoop gekocht en du ook in het spaan! :{

en ik spreek wel een beetje spaans maar ik kan nergens de taal veranderen!

iemand????

Je kunt wel een mod downloaden. En om precies te zijn hier. Je moet dat bestandje downloaden, en die vervolgens in plaats van de Spaanse plakken. Die vind je in Rockstar\GTA San Andreas\Text en dan moet je hem dus over eentje van die plakken (uiteraard naam veranderen indien nodig). Succes! :)

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst: (bewerkt)

Als het goed is kan je de taal veranderen in het spel. Dit doe je zo: Start de game en druk dan op Options (Opciones)Druk dan op Language, (Idioman) Daarna druk je op English (Iglés). Als het goed is is je spel nu in het Engels.

Wanneer je je spel in het Nederlands wilt hebben moet je een Nederlandse Vertaling Mod downloaden. Dit kan je hier doen. Vervang dan de American.gxt die in het gedownloade bestand zit met de orgineele American.gxt. Deze bevind zich in: C:\Programfiles\GTA San Andreas\GTA San Andreas\text. Maak eerst wel een backup van het bestand. Succes ermee!

EDIT: Dutchy was me al voor :(

Bewerkt: door Typhoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...