RS-modder Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 heey ik wil graag de missie dat je een shamal moet kapen weet niet hoe deze heet wil hem graag is doen alvast bedankt
Scooter Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) Zoek ik voor je! Bewerkt: 12 september 2006 door Scooter
erterer0 Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Freefall, erg moeilijke missie, zowel met als zonder codes, maar heb plezier De missie is denk ik freefall
RS-modder Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 weet ik maar heb screens gezien en vond het er leuk uit zien dus dacht die wil ik doen!
Scooter Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Wat erterer0 al zei, het is de missie Freefall. Bij deze missie moet je met een dodo achter een shamal aan vliegen, en vervolgens op de shamal springen. Zie: Missie BeschrijvingGa naar het vliegveld en steel de Dodo die in de hangar staat. Vlieg naar de aankomende Shamal. Je moet achter het vliegtuig zien te raken en door de corona vliegen die achter het vliegtuig hangt. Er volgt een cutscene waar CJ een jump maakt naar het vliegtuig uit de Dodo. In het vliegtuig moet je de 4 inzittenden afknallen, verstop je als je moet herladen. Hierna moet je de piloot afmaken. Vlieg het vliegtuig naar de luchthaven en land op de landingsbaan. Wanneer je stilstaat, heb je de missie gehaald. [edit]Tips Zorg dat je boven het vliegtuig vliegt als je het tegenkomt. De Dodo zal vlugger gaan bij het duiken en omdat je hoger zit dan het vliegtuig moet het te doen zijn om in de corona te vliegen. Het vergt wel veel oefening en timing. Succes ermee! Savegame: - http://rapidshare.de/files/32891818/069_da..._blast.zip.html
RS-modder Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 heeeeeeeeeeel erg bedankt groetjes gta-man2
Recommended Posts