Rensch Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Yoooo, ff een klein vraagje Ik ben bezig met de BMX Challenge. Een eitje aangezien mijn bicycle skills 100% zijn maaaaar ... ik krijg er één iedere keer niet te pakken. Deze zit bovenop een ramp. Maar dan niet boven zo'n krom stuk maar aan een platform die aan de ramp vast zit aan het topje. Mijn vraag is nu: hoe in de hell kan ik op dat platformpje komen. CJ gaat namelijk automatisch weer terug de ramp op als je omhoog vliegt met je fiest.....strange.... Alvast bedankt!
Scooter Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Post eens een screens of een filmpje, om het duidelijker te maken.
Rensch Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Kijk ... dit is de ramp met de corona
GTA-Sheep Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Tsja.....je moet dus zorgen dat je in de halfpipe dermate snelheid ontwikkeld (dus heen en weer fietsen) totdat je steeds hoger komt en uiteindelijk de cirkel kan pakken. Hij is inderdaad lastig, maar wel te doen. Zeker als je hem als laatste doet, want dan heb je lekker veel tijd bij elkaar gesprokkeld Edit: ik ga ff proberen nog eens
Rensch Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 true ... maar hij zit juist buiten de ramp ... niet erboven ... dus ik moet eigenlijk van de ramp afvliegen (als je begrijpt wat ik bedoel) en dat doet hij dus niet want CJ vliegt elke keer weer terug die ramp in
GTA-Sheep Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Ik heb hem net ff gedaan en hij is echt heel simpel. Je rijdt de ramp in en gaat links af (dus van de cirkel af) lekker gas geven richting de cirkel en de lucht in. Op het moment dat je boven de ramp zit stoppen met op de W te drukken en pijltje naar voren gebruiken. CJ komt nu met fiets en al recht en landt op het vlakke stuk van de ramp. En dan rij je zo door de cirkel heen
HerrieM Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) De truc die bij mij werkte was recht op de halfpipe gaan staan met mijn nues naar de corona. Achteruitrijden zover als CJ toelaat. Hard naar voren peddelen en in de lucht naar voren leunen en blijven peddelen. Het zal niet elke poging lukken maar af en toe zul je succes hebben. Edit: dus zoals het schaapje al zegt. Bewerkt: 12 september 2006 door HerrieM
Ice Banana Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) Zoals ik zie op de screen,probeer op de ramp zelf te komen,vooruit te leunen,of,je neemt wat snelheid op de ramp zodat je als het ware door de lucht klieft naar de Corona. (euhm te laat) Bewerkt: 12 september 2006 door ICE BANANA
Rensch Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) Okee Bedankt voor de tips, ik laat het weten als het is gelukt! Edit: Jeuj!! Tis gelukt danku nogmaals voor de tips Bewerkt: 12 september 2006 door Rensch
ChelseaSmile Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik zit ook met deze laatste corona die me nog steeds niet gelukt is te pakken. Dat achteruit rijden en dan vooruit lukt bij mij niet. Kan het uitmaken hoeveel spiermassa je hebt? Is het handiger als je muscle balkje helemaal vol is of maakt dat voor deze missie niet uit?
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Ik zit ook met deze laatste corona die me nog steeds niet gelukt is te pakken.Dat achteruit rijden en dan vooruit lukt bij mij niet. Kan het uitmaken hoeveel spiermassa je hebt? Is het handiger als je muscle balkje helemaal vol is of maakt dat voor deze missie niet uit? Volgens mij heeft dat geen enkel belang. Cycling Skill is wel aan te raden. En Stamina zeker. 80 % op z'n minst./ Ik raad 100 % aan, dan is de Challenge "A piece of cake". Info BMX Challenge. MP. Edit: Je weet toch hoe je moet 'hoppen'? San Andreas besturing. Edit 2: Om veel Stamina te krijgen kan je de Stamina Cheat gebruiken. Die is er enkel voor de PC/Xbox. PC Cheat: VKYPQCF Xbox Cheat: Als je op de PS2 speelt OF als je geen cheats wilt gebruiken doe dan dit: Save in The Johnson House.Eet zoveel mogelijk (niet te veel, anders kotst CJ en heb je evenveel Fat als voor je at) in de dichtsbijzijnde eettent. Ga naar een sportschool.In dit geval is dit de Ganton Gym. En rijd de hele tijd op die Hometrainer totdat CJ niet meer kan. Eet je terug vol, ga weer naar de Gym, enzovoort... Save af en toe wel eens he, stel je voor dat je spel vastloopt terwijl je al een halfuur bezig bent. Edit 3: Beter plaatje van de Stamina-Cheat voor de Xbox gemaakt. Edit 4: Beetje verduidelijkt. Btw: Koning van de Edits? Bewerkt: 8 oktober 2008 door MegaPilot
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Mocht het, ondanks al goede hulp van hierboven, nog niet gelukt zijn heb ik hier een filmpje wat oorspronkelijk van stuckgamer.com is. Op stuckgamer zelf doen de filmpjes het de laatste tijd zeer slecht tot niet. Gelukkig had ik 'm ooit gedownload, je kan 'm hieronder als bijlage downloaden. Succes PS Vanwege de grootte van dit bestand zal deze maar voor een korte periode beschikbaar zijn voor download. Grote kans dat ik deze bijlage binnenkort weer verwijder.
mink Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Mocht je met cheats werken(wat denk ik best saai is) kun je de cheat extreem hoog bunnyhoppen gebruiken. Dan kun je sommige ook een stuk makkelijker halen. Één nadeel: je gaat dan ook 5 seconden ofzooiets de lucht in. Je kunt de cheat dus het beste invoeren als je de makkelijke al hebt.
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik denk niet dat de topicstarter nog hulp nodig heeft, gezien het topic dateert van 2006. >>> Door _KoE_Mzungu: <<<
Recommended Posts