Jump to content

barbara

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor zover ik weet kan je haar niet spawnen, dus het enige dat je kan doen is door rondjes te rijden hopen dat ze wordt gespawned, of anders een paar keer opslaan achterelkaaraan kan ook helpen.

Geplaatst:

Hmm, vreemd. Ze zou toch écht op de parkeerplaats van het politiebureau in van El Quabrados moeten staan. Wie weet doe jij het verkeerd. Ben je wel daadwerkelijk op de goede locatie? En héb je Barabara Schternvart toevallig al niet als vriendin? Kan allemaal. Ik heb een kaartje voor je gemaakt waarin ik de exacte locatie aangegeven heb waar je Barabara kan vinden vóór je haar als vriendin hebt. Ik heb het kaartje een beetje veel versierd voor je, maar zo weet je wel precies waar je zoeken moet.

naamloosgtaforumrt0.th.png

Klik op de afbeelding voor de vergroting!

Verder heb ik hieronder nog wat informatie voor je over Barbara Schternvart, rechtstreeks van WikiGTA:

Barbara Schternvart

--------------------------------------------------------------------------------

Omschrijving

• Waar vind ik haar: Je vind haar soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats.
  • Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00
  • Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt
  • Waar wil ze dansen: Gelukkig gebeurt dit bijna nooit, ze woont er namelijk erg ver vandaan, het gebeurt ook bijna nooit, als ze wel wil dansen, kan dit in zowel San Fierro als Las Venturas.
  • Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis"

Ik hoop dat je het nu lukt, en als Barabara er wéér niet staat moet je gewoon op andere tijden terugkomen. Net zoals in het echte leven staat ook niet iedere persoon steeds op één en dezelfde plek. Verder kan het misschien ook helpen om even een blokje rond te rijden, en dan weer terug te keren. Een keertje opslaan wil ook nog weleens helpen. Ik wens je veel succes verder, en als je nog vragen hebt; weerhoud je er niet van om ze te stellen! :cya:

Geplaatst:

*Zie vorige tips*

Ik heb ook nog een theorie: Heb je ooit eens keihard door El Quebrados rondgescheurd en haar misschien dood gereden?? Als je daarna opslaat kun je haar nóóit meer als vriendin krijgen. Ook nog iets anders: Barbara praat altijd met iemand anders, en ze heeft een blauwe \/ boven haar hoofd.

Zoals ik bovenaan deze post heb gezegd, bekijk de vorige tips ook eens.

Veel succes verder!! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
*Zie vorige tips*

Ik heb ook nog een theorie: Heb je ooit eens keihard door El Quebrados rondgescheurd en haar misschien dood gereden?? Als je daarna opslaat kun je haar nóóit meer als vriendin krijgen. Ook nog iets anders: Barbara praat altijd met iemand anders, en ze heeft een blauwe \/ boven haar hoofd.

Zoals ik bovenaan deze post heb gezegd, bekijk de vorige tips ook eens.

Veel succes verder!! :cya:

Volgens mij maakt het niet uit of je haar doodrijdt voordat je haar als vriendin hebt, maar daar moet je me niet op quoten. maar dat weet ik niet zeker.

Edit: Kreeg een PB, mijn excuses voor het verNederlandsen van een Engelse zin. "Don't Quote me on this" is niets meer dan dat men het niet zeker weet.

Anyways, voor de referentie die ik heb gebruikt om tot mijn standpunt te komen:

========================

= 7c) Dead Girlfriend: =

========================

If you kill a girl before you start going out with her, she does seem to come

back to life and continue appearing normally. I can't guarantee that this will

always happen, but it has worked for me before. It does seem to take some time

for her to reappear, or it may be necessary for you to save, reset, die, or get

busted before she reappears.

If you were going out with the girl and you killed her on a date, then you're

in a situation similar to if you were dumped. You seem to need all of the

oysters, and then you just go to where you first met the girl and she should be

back (after a few ingame hours). Of course, this only works for girls who have

locations to go to.

I have confirmed that this works for Katie, Michelle, Barbara, and Helena if

you have all of the oysters. And just like with being dumped, I have yet to

find a way to get Denise or Millie back after you've killed them.

bron

Wil geen reclame maken, maar om dit kracht bij te zetten, moet het toch enigzins. Gamefaq heeft een paar zeer goeie SA walkthroughs, waar deze er ook een van is. Natuurlijk weet diegene die dit heeft geschreven het ook niet zeker. If so, boeit dit niet natuurlijk.

Edit 2: Stom nou vergeet ik de Nederlanse vertaling:

========================

= 7c) Dead Girlfriend: =

========================

Als je een gf vermoord voordat je met haar kan daten, lijkt het erop dat ze wel weer gewoon spawned als je haar hebt gedood. Ik kan echter niet garanderen dat dit altijd gebeurt, maar het is mij wel overkomen. Het lijkt er op dat het een tijdje duurt voordat ze weer verschijnt, of het kan mogelijk zijn dat je moet saven, spel opnieuw opstarten, doodgaan, of worden opgepakt door de politie voordat ze weer verschijnt.

~ blablabla, niet geheel relevant hier. Iig niet genoeg om te vertalen.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...