Pennywise The Clown Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Ik heb de volgende warning wanneer ik san andreas op mijn laptop installeer: Feature GTA: San Andreas Game Data Compoment: Audio File: Z:\Data2.Cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantieconterole) Wie kan me helpen? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Niemand vrees ik. Dat betekent kort door de bocht dat je DVD onherstelbaar is beschadigd. Meestal doet ie het nog goed genoeg om het spel te spelen, maar installeren kan dan niet meer. Ik heb hetzelfde probleem gehad en heb helaas een nieuwe DVD moeten aanschaffen . Je zou de DVD nog even kunnen schoonmaken en hopen dat het 1 keertje lukt het installatieproces te doorlopen. Maar persoonlijk vrees ik het ergste voor je..... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Niemand vrees ik. Dat betekent kort door de bocht dat je DVD onherstelbaar is beschadigd. Meestal doet ie het nog goed genoeg om het spel te spelen, maar installeren kan dan niet meer. Ik heb hetzelfde probleem gehad en heb helaas een nieuwe DVD moeten aanschaffen . Je zou de DVD nog even kunnen schoonmaken en hopen dat het 1 keertje lukt het installatieproces te doorlopen. Maar persoonlijk vrees ik het ergste voor je..... gelukkig Heb ik meerdere kopies gemaakt van san andreas, in het geval dit zou gebeuren. Ik zal eens goed blazen in de dvd-rom drive, en eens een andere dvd proberen. Bedankt GTA-Sheep Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ehm........naar mijn weten heeft de dvd van GTA: SA een kopiebeveiliging hoor Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ehm........naar mijn weten heeft de dvd van GTA: SA een kopiebeveiliging hoor Dan wel een slechte beveilging Zoals ik al eerder zij. Ik heb meerdere kopies van san andreas liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.