Dizzee Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Ik verveelde me dus heb ik een maar tutorial in elkaar gestoken van mijn miami vice sig. Ook omdat Merticus het vroeg. Reageren
deagle Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Bedankt . Ik zal wel eens een outcome posten .. Reageren
Ferre Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Ook een beetje gevolgd Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Yip yip, Je hebt hem gemaakt.. Heb hem snel even doorkruist, en heb al zonder even te lezen prachtige tips.. Mijn outcome post ik straks wel eens.. Zou je me die c4's kunnen toesturen en die spatter.. Bewerkt: 16 september 2006 door Merticus XVII Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Yip yip, Je hebt hem gemaakt.. Heb hem snel even doorkruist, en heb al zonder even te lezen prachtige tips.. Mijn outcome post ik straks wel eens.. Zou je me die c4's kunnen toesturen en die spatter.. Bedankt. En hier is de link naar een rar bestand met de c4d's die ik gebruikt hebt. Ik wist niet meer welke effect render ik gebruikt heb, maar ik heb er één in gestoken die erop lijkt. http://rapidshare.de/files/33347060/C4D.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.