~Mario~ Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Hallo beste forum leden, ik had een vraagje kan je een normaal bestand ook veranderen in een media player bestand? bijvoorbeeld een rar bestand? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 eh dat kan wel maar dan kan WMP hem niet afspelen... verander de extensie door: ga naar tools folder options view vink hide extensions for known file types IN NAAM VAN DE NEOLISCHE KROON: Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Nu in het Nederlands aub, want ik windows niet in het Engels Reageren
Dikbuik Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Het ligt eraan wat voor bestand je wilt omzetten in een windows media player bestand. Mp3 en videobestanden zijn wel om te zetten naar WMP bestanden(andere dingen niet want dan opent WMP ze niet, dus geen .exe etc). Mp3 bestanden hoef je alleen de .mp3 in de naam te veranderen door .wma en video weet ik niet zo uit mijn hoofd hoe dat moest En een bestand omzetten in een .rar bestand is makkelijk, je moet alleen wel winrar hebben. gewoon met de rechtermuis knop het bestand of bestanden selecteren en dan staat er waarschijnlijk : Inpakken 'naambestand.rar' . Dan pakt hij het bestand of de meerdere bestanden zo in 1 .rar bestand ik hoop dat ik je hier een beetje mee heb kunnen helpen Bewerkt: 13 september 2006 door Dikbuik Reageren
Marius Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Je kan een bestand altijd van extensie veranderen, alleen een programma wat bij die extensie hoort zal dat bestand niet kunnen begrijpen als het origineel niet onder het bestandsformaat van die extensie is opgeslagen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Ja ik heb hier wel het bestand, maar daar staat alleen de naam bij bestand, en meer ook niet, en die wil ik omzetten in Geluid met MP3-indeling. Bewerkt: 16 september 2006 door ~Mario~ Reageren
ikt Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Je wilt dus converten? Een audio-bestand naar MP3? Probeer Switch eens Reageren
joshoon Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) wat ik zelf welleens doe voor me eigen radiozendertje is me radio IP in kladblok inzetten en dan opslaan als .asx dan krijg je wel een media bestand maar volgens mij heeft dat niet met dit te maken en soms als ik een CD wil inpakken in een .iso dan doe ik dat ook met winrar en ik denk dat je ook wel van gewone bestanden een mediabestand van kunt maken maar zoals Frostiemen als zei je kunt ze niet afspelen lijkt me ook logisch _______________________________________________ ik heb net ff getest en je kan al je bestanden in een .mp3 file doen maar niet afspelen, media player geeft dan een melding je doet het gewoon met winrar als je die hebt klik met de rechte muisknop op het bestand dan Add To Archive en dan bij de naam staat automatisch .rar dat .rar verander je in een mediabestand probeer .mp3 dat lukt wel veel succes greetzzz Joshua Bewerkt: 17 september 2006 door joshoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.