moechy Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 je lief michel is bijna nooit thuis ook tussen de uren is die bijna nooit thuis Reageren
Scooter Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Ik neem aan dat je Michelle bedoelt. Ik weet niet of je mischien op de verkeerde tijden kijkt, maar ze is vrij veel thuis. Van 12 uur 's nachts t/m 12 's middags is ze thuis. Ik zou zeggen, neem tussen die uren even een kijkje. Als je meer informatie over haar wilt hebben, over hoe en wat, kan je dat hier zien. Info: OmschrijvingWaar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Bron: WikiGTA Bewerkt: 13 september 2006 door Scooter Reageren
Kzaf Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 je moet een in haar pay en spray gaan met een fotocamere en richt op die werkbank...raar gereedschap trouwens een easter egg Reageren
Scooter Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 je moet een in haar pay en spray gaan met een fotocamere en richt op die werkbank...raar gereedschap trouwens een easter egg Je bent in de war met Millie Perkins. Die zit in LV. Wat ik bedoel is Michelle, die woont in SF. Om Millie Perkins blij te krijgen, moet je weer hele andere dingen doen. Zoals je hier ziet: Info: Millie Perkins-------------------------------------------------------------------------------- Omschrijving Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" . Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je warderobe. 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar 100% Geen beloning in tegenstelling tot de andere vriendinnen @ moechy; Wie je ook bedoelt met de letter M. Je moet nu wel antwoord hebben gekregen. Succes ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.