erterer0 Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Wat is het verschil tussen coll coll1 coll2 en coll3Is coll 2 bijvoorbeeld betere kwaliteit dan coll1? Mijn huizen op mijn eiland hebben een slechtte coll En is het mogelijk om meer objecten in een ipd/ide bestand te doen? Bewerkt: 14 september 2006 door erterer0 Reageren
Blastov Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Coll = Col 1 Col 1= 3\VC Col 2 = SA Col 3 = SA Versxhil weet ik niet maar voor 3\vc moet je gewoon 1 gebruiken en voor sa 3. Reageren
Puma Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 En is het mogelijk om meer objecten in een ipd/ide bestand te doen? Je bedoelt waarschijnlijk ipL/ide. Ja, je zet de IDE en IPL lijnen dan gewoon onder elkaar . Alleen: je kan max. 5 objecten toevoegen, anders loopt het spel vast . Download link: http://people.freenet.de/steve-m/mapcleaner.zip Voordeel: je hele map is nu kaal je kan alles bouwen wat je wilt. Nadeel: alles is weg dus je kan niet meer vrolijk rondrijden en mensen killen tot je nieuwe objecten hebt enzow... Succes, Grtz Puma. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ja, je zet de IDE en IPL lijnen dan gewoon onder elkaar . Alleen: je kan max. 5 objecten toevoegen, anders loopt het spel vast . Fout ! Je kan zoveel objecten toevoegen als je wilt in een IPL of IDE. Zolang je maar niet extreem veel doet, maar dat lijkt me wel logisch. (Extreem veel is 5000 ofzo). Bradley H. Reageren
Puma Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ja, je zet de IDE en IPL lijnen dan gewoon onder elkaar . Alleen: je kan max. 5 objecten toevoegen, anders loopt het spel vast . Fout ! Je kan zoveel objecten toevoegen als je wilt in een IPL of IDE. Zolang je maar niet extreem veel doet, maar dat lijkt me wel logisch. (Extreem veel is 5000 ofzo). Bradley H. wtf iedereen zit dat tegen mij te zeggen!! maar hoe bedoelen jullie "het is teveel voor het spel" (zoiets dan)??? gta san andreas is zo gemaakt dat je maar 5 objecten kan toevegoegen en als je dan meer dan 5 objecten toe voegt ... dan cracht het spel dus jij zal waarschijnlijk meer als 5 objecten er in zette"n en gaat je spel crachen als je wilt dat je spel niet cracht dan moet je steve-m mapcleaner gebruiken dan is wel ales in gta sa heel de map gewoon zee maar dan kan je een super grote mod maken voorbeeldje dan he hoe zit het nou: kan ik nou wel of niet zoveel models als ik wil toevoegen of gaatie bij 5 models of meer :bonk: doen??? Reageren
topdrop Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) nou ik kon niet meer als 4 objecten bij de 5 de liep hij al vast toen kreeg ik dat verzenden en niet verzenden, en ik weet 100 % zeker dat ik het object er goed ingame zette want toen ik 1 object verwijderde en die andere er in zette deet die het wel, en zet ik weer die ene er in en dan weer een crash dus ik denk dat je niet meer als 4 of 5 kan en ooja map cleaner werkt bij mij ook niet dan crasht mijn spel als ik het gebruik Bewerkt: 17 september 2006 door topdrop Reageren
Blastov Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 @ Bradley en Puma, In een normale sa kun je max. 5 objecten toevoegen, reden: omdat het spel al vol zit met andere objecten ofwel de hele sa werleld. In een gestipste sa, bijv. een sa waar de map cleaner overeen is gedraait, kun je ongveer 18.000 objecten toevoegen. (dit zou jij moeten weten bradley, schaam je diep !). Ga dan geen 18.000 objecten in één ide doen en honderduizend miljoen objecten in één ipl maar maak meerdere. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 @ Bradley en Puma,In een normale sa kun je max. 5 objecten toevoegen, reden: omdat het spel al vol zit met andere objecten ofwel de hele sa werleld. In een gestipste sa, bijv. een sa waar de map cleaner overeen is gedraait, kun je ongveer 18.000 objecten toevoegen. (dit zou jij moeten weten bradley, schaam je diep !). Ga dan geen 18.000 objecten in één ide doen en honderduizend miljoen objecten in één ipl maar maak meerdere. Dat wist ik zelf ook wel , ik ga er alleen standaard van uit dat SA gecleand is als je gaat modden. Want dan kun je ook higher poly objects ingame krijgen. De Engine van SA is precies gemaakt voor SA, daarom kunnen modders ook helemaal hun gang gaan (als hij leeg is ). Ik raad modders dus zowiezo standaard aan GTA te cleanen. Reageren
topdrop Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 hmm ja ik wil en moet mijn sa gaan cleanen maar lukt mij nog niet de spel crasht steeds als ik clean kan iemand geen TUT maken over map cleaner ? dat zou heel fijn zijn Reageren
Bradley H. Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 hmm ja ik wil en moet mijn sa gaan cleanen maar lukt mij nog niet de spel crasht steeds als ik clean kan iemand geen TUT maken over map cleaner ? dat zou heel fijn zijn Makkenlijker is GTi te instaleren , en daarna handmatig alles verwijderen. IPL´s & IDE´s, Reageren
JGuntherS Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Coll = Col 1Col 1= 3\VC Col 2 = SA Col 3 = SA Versxhil weet ik niet maar voor 3\vc moet je gewoon 1 gebruiken en voor sa 3. Nauwkeuriger: Col1 = 3/VC Col2 = SA op PS2 Col3 = SA op XBox/PC Reageren
topdrop Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 hmm ja ik wil en moet mijn sa gaan cleanen maar lukt mij nog niet de spel crasht steeds als ik clean kan iemand geen TUT maken over map cleaner ? dat zou heel fijn zijn Makkenlijker is GTi te instaleren , en daarna handmatig alles verwijderen. IPL´s & IDE´s, ok en waar kan ik GTI vinden ?? om het te instaleren Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Wat dacht je van www.GTAgames.nl ? of www.GTislands.com ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.