Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Hey iedereen, je hebt vast wel gezien dat er een aantal merkwaardige wapens in het spel zijn gestopt zoals - een bosje bloemen - een dildo - een schep enzovoort... deze 3 zijn de wapens die ik heb gezien, heb jij andere gezien? Post ze dan hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Wat vind je raar aan een schep? :huh: Bloemen is wel apart, Dildo is gewoon weird :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 als je bloemen tegen je aan krijgt ga je echt niet dood :lol: ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 als je bloemen tegen je aan krijgt ga je echt niet dood :lol: ! Wel ik heb er een groepje gangmembers mee neergemept :blink: :lol: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 lol :lol: Dildo vind ik toch et mooiste xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 aan een schop vindt ik niks merkwaardigs maar die dildo is wel lachen jah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 waar vind je die "wapens" dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 de schop vindt je in de tuin van ryder de dildo in het politie bureau en de bloemen op het kerkhof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 als je bloemen tegen je aan krijgt ga je echt niet dood :lol: ! Wel ik heb er een groepje gangmembers mee neergemept :blink: :lol: :blink: Mischien stalen bloemen ofzo.. :rolleyes: Ik ben wel fantasierijk.. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Als je die bloemen aan je vriendin kan geven kan je die dildo dan ook aan haar geven? best ziekelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 als je bloemen tegen je aan krijgt ga je echt niet dood :lol: ! Wel ik heb er een groepje gangmembers mee neergemept :blink: :lol: :blink: Mischien stalen bloemen ofzo.. :rolleyes: Ik ben wel fantasierijk.. B) nee radio-actieve bloemen :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) die hit zoekend bazoeka is relax. Hitte Zoekende RPG RPG’s en andere schouderwapens die raketten afvuren zijn al lang bekend in GTA. The Stinger is deze keer aan de beurt. Lichtgewicht en makkelijk in gebruik, dit schouderwapen geleid door een raket systeem is gemaakt om laagvliegende jets en helicopters neer te halen. Het schiet systeem geeft de speler de mogelijkheid om hitte op te sporen, wat gewoonlijk een vliegtuig of auto is. Je kan het volgende doelwit selecteren voordat de andere is opgeblazen. Om het wapen te activeren druk je op R1. Ingedrukt houden om het doelwit te selecteren, en het lock-on systeem wordt eerst groen, dan geel, en dan rood als je het wapen precies ergens op gericht hebt. Je kan het wapen altijd afvuren tijdens lockon, maar hoe roder, hoe krachtiger. bron: gtagames.nl Bewerkt: 3 november 2004 door mart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 waar kan ik eigenlijk de minigun vinden. ik weet dat hij erin in zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 kheb nog maar 2 vuurwapens gehad, desert eagle en uzi :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Haha een dildo als wapen, over pijnlijke bevrediging gesproken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.