Revan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Jah ik ken al die wapens ook niet vinden.. minigun Stinger , rpg enz, Je moet ze ergens kunne kopen als het goed is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 bij emmet in lv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 ik eb ook ergens is ne wandelstok gevonden in de buurt van die leters van vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Jah ik ken al die wapens ook niet vinden.. minigun Stinger , rpg enz, Je moet ze ergens kunne kopen als het goed is. In de Strategy Guide staan alle locatie's ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) Ik heb ze al gevonden na lang zoeken thx anyway Bewerkt: 4 november 2004 door Revan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Waar kan je die Strategy Guide vinden. Bewerkt: 5 november 2004 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Waar kan je die Strategy Guide vinden. Via Free Record Shop heb ik hem gehaald. €11,95 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joewie Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Wat houd dat in zo'n Strategy Guide. Staan daar hints en tips in? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Wat houd dat in zo'n Strategy Guide.Staan daar hints en tips in? :huh: Ja, beschrijvingen van missie's, locatie's van wapens/oysters/horseshoes en nog meer .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Dat kan wel handig zijn dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 k heb als wapen ook een wandelstok gehad. en toen mijn broer aan het spelen was zag ik volgens mij iemand met een tennisracket lopen weet het nie zeker want voor ik het goed kon zien was mijn broer er al met zijn combine harvester overheen gereden en was er niks meer over van het poppetje en het wapen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 k heb als wapen ook een wandelstok gehad. en toen mijn broer aan het spelen was zag ik volgens mij iemand met een tennisracket lopen weet het nie zeker want voor ik het goed kon zien was mijn broer er al met zijn combine harvester overheen gereden en was er niks meer over van het poppetje en het wapen!! ik heb iemand met een tv in ze handen zien lopen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 veel mensen in hun auto hebben een schop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 k heb als wapen ook een wandelstok gehad. en toen mijn broer aan het spelen was zag ik volgens mij iemand met een tennisracket lopen weet het nie zeker want voor ik het goed kon zien was mijn broer er al met zijn combine harvester overheen gereden en was er niks meer over van het poppetje en het wapen!! ik heb iemand met een tv in ze handen zien lopen B) een wandelstok kan je vinden bij vinewood zegge ze maar waar precies??? ik vind dat wel vet en een tv heb ik ook gezien maar op een screen maar was er niet eens een missie waar je een tv naar buiten moest gooien??!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Dat is geen wandelstok, ik dacht het vroeger ook toen ik die screan zag. Het is een ijzeren staaf/koevoet. Je zie het voor de eerste keer in de een filmpje van Catheliena. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.