Sunray Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Type:Signature Stijl:Kies maar. Grootte:500x150 zoiets. Afbeelding: Tekst: Trailer park boys gang. Rand: 1px zwart. Kleuren:Kies maar Render (optioneel): Wel ik heb geen,gebruik gewoon de hele afbeelding. Extra (optioneel)Wel aan elke kant van de sig moet er een mooie wietplant hangen.anders niet veel denk ik maar er maar iets moois van. Want hij is voor me gang.
Daan007 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [naam aanvrager]* Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img47.imageshack.us/img47/6619/dthgtf7.jpg Grootte (in kB):86 Grootte (in px):400X150 ---------------------------------------------------------------- Bewerkt: 16 september 2006 door Daan007
Sunray Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Heel erg bedankt!!! >>> Door RonaldVC: Bedankjes kun je via een PB naar de persoon van een team/Non team doen, die jou aanvraag heeft voltooid, dus voortaan niet meer in het topic..<<< Bewerkt: 16 september 2006 door RonaldVC
Recommended Posts