Jorair Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) dit word weer smullen voor de nfs fans onder ons, dit gaat niet over nfs carbon, maar over de nfs na carbon * super groote steden, zowel nieuwe als al bestaanden. met afwisseling tussen stad, bos, bergen, woestijn, ijslanden. * extreem weer, wisselend weer van lekker zonnig tot een sneeuwstorm! met echte rijeigenschappen die passen bij het weer. * race tacktieken en slijtage, voor je een race begint scheur je even lekker je banden warm, maar schakel je te laat dan kan je de motor opblazen of je transmissie slopen. * wie zei tunen en stylen? ruim 18.000.000.000 mogelijke combo's per wagen ( waarvan je nu ook de binnenkant helemaal kan stylen ( boxje van 3 inch of 50 inch? of iets daar tussen of hou je van een dashboard uit een 911 of een F-550, fiat panda kan ook alles is mogelijk ) * inport functie PC versie, nieuw onderdeeltje? even downloaden en je kan hem er meteen onder gooien! * 150 wagens om uit te kiezen in 3 catagorieën: street, sport of extreem, met in elke 50 wagens ( of je wilt een vrachtwagen met 1200 PK tegen die vervelende 5-0 ) * ja ja, politie, maar daar blijft het niet bij, FBI met shock geweeren ( 2F2F kijkers weten wel wat ik bedoel ) of mischien een ME panser wagen ( 4 breed 2 dik, dat doet pijn! ) en de helikopter mag ook niet ontbreken ( deze is wat echter en haald maar iets van 250 KM/H dus de SKYLINE die er in zou komen te zitten rijd hem er wel uit ( dat van de skyline is niet 100% zeker, maar wel zo'n 40% ) * leuke trucjes zoals een olie spoortje tegen die 5-0 * team achtervolgingen online, bescherm je maat door wegversperingen door te beuken met je SUV en laat hem de 5-0 afleiden door lekker te planken en ze weg te lokken. * wedden op een race of echt mee racen, het kan allemaal en je kan de inzet van je eigen race verhogen door wat $$$$ er boven op te leggen. * scoor meiden en mag's, ja ja underground komt weer even boven drijven * geen gedoe met levels, een racer uit de stad zal pas tegen je racen als je genoeg reputatie hebt, of je moet een flinke smak geld in leggen. * pink slip racing, scoor die 100.000 $ wagen van dat rijke joch dat niet kan racen * blacklist systeem, alleen dan met 150 racers in plaats van 15, die allemaal aangepast worden aan je race niveau, dus iedereen kan het uitspelen ( heb je iets te doen in de winter van 2007 ) ja ja dat is een heleboel, en is meer, maar dat komt in december pas nou ja dit is al flink voldoende voor even ps. is je computer snel? ik mag het hopen want anders kun je alvast gaan sparen voor een 360 of ps3 ( of elk ander console'tje dat dan op de markt mocht komen ) linkie naar het eigenlijke bericht linkie Bewerkt: 13 september 2006 door Jorair Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 dat moet gewoon bull-shit zijn! carbon is nog geeneens uit en dan komen ze al met de volgende, ja tuurlijk ... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Waarom zouden ze dit dan niet in de huidige stoppen? Een paar punten die je noemt zouden wel relax zijn in een NFS game.. Maar met dat schieten enzo lijkt me niet echt leuk.. Het moet wel bij racen en tunen blijven vind ik.. DAT is NFS juist. *EDIT: 150 blacklist racers?! 15 is al veel om te doen.. Lijkt me onlogisch Bewerkt: 2 oktober 2006 door DaddyPimp Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik vind dat ze veel te veel aandacht besteden aan alles groter maken. In plaats van 150 blacklist racers, kunnen ze beter het landschap mooier maken, de mensen realistischer maken of whatever. Ik was net als daddypimp ook al een maandje zoet met 15 blacklist racers. Ze kunnen beter nog wat geheim houden tot de release... Reageren
Jorair Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 ik vind ook dat ze beter aan het landschap beter moeten maken, maar het zijn geen 150 blacklist racers, maar 150 auto's, ik denk zelf ook niet dat alles er van waar zal worden, maar ik hoop toch een deel wel Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 ik geloof er eerlijk gezegt niks van want carbon is nog geen eens uit en nu alweer een nieuwe en ze doen altijd 1 need for speed per jaar(laatste 4 games als ik me niet vergis) ook al is dat al erg kort en ze proberen trouens proberen 1 game per 2 jaar uit te brengen wat ik zelf veel beter vind Reageren
ikt Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Needforspeedforum.nl We hadden ideeën voor een nieuwe NFS (mss carbon, maar die kwam te vroeg uit). De admin had een E-Mail naar EA gestuurd, en er kwam een Email terug met al die informatie erin. @ Jorair: Zet er dan tenminste de bron bij Bewerkt: 10 oktober 2006 door ikt Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ea kennende doen ze dat echt neit dat lukt ze nooit in 1 jaar mjah hoop et wel Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 nfs mw 5-1-0 is nog niet eens voor de pc uit en gaat ea dan meteen met het volgende spel aan de gang ik denk dat ie rond midden 2007 uit komt of later ik kijk er wel naar uit hoor Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 oke ik geloof echt neit dat de nieuwe need for speed zo uitgebreid word want ze hebben er gewoon te weinig tijd voor enals ze dan nog die most wanted 5-1-0 ertussen doen ward het al helemaal een bagger spel Reageren
Velaro Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik vond Most Wanted al niet zo leuk, evenals eigenlijk de hele NFS-Serie. Ik heb liever spellen die goed gemaakt zijn en ze er de tijd voor nemen, en niet: Oké mensen, Carbon is uit dus snel aan de nieuwe beginnen en zorg dat we op schema zitten ! Misschien wat overdreven, maar het is wel zo. Bij bijvoorbeeld Midnight Club van Rockstar hebben ze alles goed uitgewerkt, en het spel heeft mooie graphics. Mooie racemogelijkheden, steden enzovoort. Dat zie ik niet bij de NFS-Serie.. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Hopelijk maken ze weer een échte NFS zoals Hot Pursuit II en daarvoor, met dure exotische auto's en mooie wegen door verschillende landschappen en met politie. Back to the roots dus, in plaats van al die urbancrap uit Underground. Reageren
M4X Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik vond Most Wanted al niet zo leuk, evenals eigenlijk de hele NFS-Serie. Ik heb liever spellen die goed gemaakt zijn en ze er de tijd voor nemen, en niet:Oké mensen, Carbon is uit dus snel aan de nieuwe beginnen en zorg dat we op schema zitten ! Misschien wat overdreven, maar het is wel zo. Bij bijvoorbeeld Midnight Club van Rockstar hebben ze alles goed uitgewerkt, en het spel heeft mooie graphics. Mooie racemogelijkheden, steden enzovoort. Dat zie ik niet bij de NFS-Serie.. Ik snap wat je bedoelt, maar dit vind ik niet. Ik heb een maand speelplezier aan Most Wanted gehad, en ik vond veel dingen erg gedetaileerd. Need For Speed moet het meestal niet van de mooiste graphics hebben, maar qua mogelijkheden is het spel heel groot. Je kan je auto heel gedetaileerd pimpen met heel veel keuze, en op de most wanted list kan je zelf kiezen welke races je eerst doet, of wat voor achtervolging je wilt etc.. etc.. Dit topic vind ik zelf overigens ook overdreven, NFS Carbon is pas net uit. Die ga ik eerst spelen voor dat ik weer mee praat in dit topic Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hopelijk maken ze weer een échte NFS zoals Hot Pursuit II en daarvoor, met dure exotische auto's en mooie wegen door verschillende landschappen en met politie. Back to the roots dus, in plaats van al die urbancrap uit Underground. oke je noemt wel 1 van de slechtere games kwa gameplay maarjah ik heb meer iets als needforspeed 3/4/5 dat waren 1 van de besten vond ik Reageren
HerrieM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ik ben Carbon aan het spelen, maar ik zit met een klein probleempje. Ik he de challenge serie gedaan en heb overal goud behalven bij de downhill drift. Driften op een circuit gaat me zonder problemen af, maar bergaf driften lukt amper. Heeft iemand hier misschien een paar goede tips voor me? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.