Puma Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Remmen tijdens het door de bocht driften. En wat betreft de info... denk je nou echt dat dit waar is? Als je even je hersens gebruikt, kom je erachter dat het allemaal onzin is. Kijk maar: 1. 150 wagens? Ja dikke neus, lukt ze nooit! Of ze moeten alle auto's gaan gebruiken die ze in de afgelopen NFS' uit zijn gekomen, maar die zijn minder gedetailleerd. Ook zullen ze dan weer kits, velgen e.d. op elke auto apart moeten gaan afstemmen, ik heb het nog niet eens gehad over de rij-eigenschappen van elke auto, die ook correct ingame moeten worden gekregen. En hoeveel geld denk je wel niet dat ze moeten betalen om die auto's in het spel te gebruiken? Ze moeten ook recht krijgen van Lamborghini, Bmw, Fiet enz. om hun auto's in een spel te gebruiken! 2. Zoveel weersomstandigheden, met de rij-eigenschappen van elke uato daaraan aangepast? Nee dus! 150 auto's met minstens 5 verschillende rij-eigenschappen voor elke weersomstandigheid, en dan ook nog rekening houden met upgrades, waarvan je minstens 15 hebt? Dan kom je uit op 11250 verschillende rij-eigenschappen!!! Realistisch? Ook moeten ze dan alles aanpassen daaraan, de wegen, uiterlijk van auto's (sneeuw op auto's bijv.), glinsterende bomen na de regen enz. enz. enz.... 3. Supergrote steden? Ze zijn al druk genoeg met de auto's! Willen ze echter nog een beetje fatsoenlijke omgeving hebben, en steden? Dan ben je zo ongeveer klaar, als de game qua uiterlijk alweer 10 jaar achterstand heeft! En wat denk je wel niet van alle details in de steden, lichten, peds, gebouwen zelf, bordjes enz.? Ik heb nu 3 van de 14 onderwerpen weerlegd, en verschillende bovengenoemde argumenten zijn ook weer bruikbaar om andere punten te weerleggen. Als we dus even onze hersens gebruiken, in plaats van de feiten achterna te lopen, kom je erachter hoe onrealistisch het eigenlijk is. De enigste manier die ik kan bedenken, hoe ze dit zouden kunnen waarmaken, is alle gebieden van alle NFS' bij elkaar te gooien, met een flinke grafische upgrade, wagens uit alle spellen te combineren en nog flink wat werk ervan te maken... Maar dan ben je nog minstens 2 jaar bezig wil je het een beetje bugloos uit kunnen geven. Wil iemand nog proberen om bovengenoemde argumenten te weerleggen ???? Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Het argument van de 150 auto's is makkelijk te weerleggen. In NFS 5 Porsche Unleashed hadden ze 80 auto's. Dit komt omdat de Porsche 356 1100 er een is maar de Porsche 356 1300 en Porsche 356 1600 ook. Dan heb je met hetzelfde model al 3 auto's. En dit hadden ze met meer onderdelen gedaan. Daarnaast is EA games een hele grote studio. Volgens mij werd Carbon ook door een ander onderdeel van EA gemaakt dan deze nieuwe. Als ze de juiste engine weten te bouwen zijn al die variabele zoals weersomstandigheden makkelijk te maken. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Daarnaast is EA games een hele grote studio. Volgens mij werd Carbon ook door een ander onderdeel van EA gemaakt dan deze nieuwe. Als ze de juiste engine weten te bouwen zijn al die variabele zoals weersomstandigheden makkelijk te maken. nee ze worden allemaal gemaakt door ea blackbox canada als ik eht goed heb maar mischien heb je gelijk want ze zeggen dat de gewone electronic arts ook nog bestaad en die moschien ook een needforspeed gaat maken(en electronic arts had de 1e 5 need for speeds gemaakt). Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Hopelijk maken ze weer een échte NFS zoals Hot Pursuit II en daarvoor, met dure exotische auto's en mooie wegen door verschillende landschappen en met politie. Back to the roots dus, in plaats van al die urbancrap uit Underground. oke je noemt wel 1 van de slechtere games kwa gameplay maarjah ik heb meer iets als needforspeed 3/4/5 dat waren 1 van de besten vond ik ja vooral vier vind ik nog steeds geweldig! nfs most wanted en nfs carbon hebben meer die stedelijke straatrace sfeer, maar die twee zijn zeker te weten erg goed! als ze nou een nfs zouden maken waarbij de oude en nieuwe nfs-sfeer goed weten te combineren, ben ik echt very happy! btw is midnight club 3 DUB E remix is ook een topgame! Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 om eerlijk te zijn nog nooit geprobeerd mjah kan beset een goeie game zijnalleen word alweer beetje flaw van die underground scene Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.