Jump to content

lucht haven promotie

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,na de missie the green goo krijg je een jetpackt en zon dollar tekentje...krijg je eigenlijk per dag 10.000 dollar of staat die er maar tot hij bij de 10.000 is?

Geplaatst: (bewerkt)

je kan per uur (= 1 dag in-game) er 10.000 ophalen, maar hij wordt bij de 10000 weer gereset en begint weer te lopen. Dit gaat voor altijd door. Dus, na bv 7 in-game dagen kan je 70.000 hebben gekregen.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
hoi,na de missie the green goo krijg je een jetpackt en zon dollar tekentje...krijg je eigenlijk per dag 10.000 dollar of staat die er maar tot hij bij de 10.000 is?

Ik weet niet of het helemaal duidelijk was, maar de 'Asset', gaat tot de $10.000. Dus wanneer je $10.000 hebt verdient met je luchthaven, komt er geen geld bij totdat je het geld geïnt hebt. Gewoon een kwestie van er doorheen lopen. Dan begint de teller weer opnieuw. Ik weet trouwens niet zeker of je meteen $10.000 per dag krijgt hoor.

Geplaatst:

Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat het niet 10,000 per dag is. Zit veel langere tijd tussen. Hoelang weet ik niet precies maar ik was een tijdje terug een paar dagen weg en toen ik terug kwam stond hij nog maar op 3,000

Geplaatst:

als je die asset hebt, maar je bevind je niet op het zelfde "eiland" (desert en LV in dit geval) gaat de teller een stuk langzamer

dit had ik met de wang cars in SF...ik heel lang rondhuppelen in LS (zeker 15 ingame days) en de teller stond toen nog pas op 3500

ik liep 16 uur ingame in SF, en de teller stond toen van 0 op 8000

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij ligt dat eerder aan dat de teller reset, dus na 24 uur ingame bereikt het de maximum waarde, maar reset vervolgens weer naar 0. Ik zou geen andere verklaring kunnen geven voor het nooit hebben gezien van een stilstaande teller op de maximum waarde in SA.

Dat in tegenstelling tot VC, waar dat wel gebeurde. Zal wel te makkelijk geld zijn dan.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...