.Levi. Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Hey allemaal, heb weer iets zitten maken. Gisteren was het nog niet af dus ben ik vandaag verder aan het werk gegaan en dit is het geworden. Je kunt al een beetje raden waarvoor dit is. Alleen wel allemaal rustig blijven he. Bewerkt: 19 september 2006 door .Levi. Reageren
Slimm Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Echt super Het ziet er echt proffesioneel uit, de kleuren de vormen, de sterren alles! Doet me denken aan een soort The Box poster of TMF ofzo. Echt tof gedaan met de tekst 10/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Nou, ik zei net tegen Levi dat het me een beetje doet denken aan zo'n ouderwets filmticket ofzoiets. Maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld Slimm. Het design zit gewoon heel goed inelkaar, de stijl is erg apart, en eigenlijk niet in een hokje te stoppen. Wat me vooral zo bevalt hieraan is het hele kleurgebruik, mooie zachte kleuren die gewoon allemaal bijelkaar passen. Tja, verder heeft Slimm me de woorden uit de mond getrokken, met die vormgeving en de tekst.. Rest mij je nog een 10/10 te geven, hij is gewoon helemaal goed. Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Een supermooie creatie Levi. Dit is een stijl waar ik van hou. Zoals Ronald al zei passen de kleuren goed bij elkaar, dat geeft een warm en zacht gevoel. Ook vind ik het met die blokjes daarachter erg mooi gedaan. Reageren
Preddy Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Ziet er goed uit, maar vroeg me toch af: "all your skills you got" Lijkt mij dubbelop -> all your skills, of all the skills you got Als dat zinnetje wat korter was, zou dat volges mij ook niet misstaan, issie iets verder van de rand af. Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Bedankt voor al jullie complimenten, leuk dat jullie hem mooi vinden erg bedankt! Ik heb de zin: A moment to show al your skill you got veranderd naar the skill you got. Bedankt Preddy, goed gezien. Als er nog leden zijn die willen reageren dan staat het topic wagenwijd voor je open. Reageren
Ferre Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Geweldig als GFX Contest logo. Die sterren met die streepjes erbij geven het een flitsend effect. Het nadeel vind ik de blurry (en 'n beetje onscherpe) plekken bij die sterren, bijvoorbeeld die randjes en die middelste lijn bij die roze ster. 92% Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Geweldig als GFX Contest logo. Die sterren met die streepjes erbij geven het een flitsend effect. Het nadeel vind ik de blurry (en 'n beetje onscherpe) plekken bij die sterren, bijvoorbeeld die randjes en die middelste lijn bij die roze ster.92% Ik zag het ook al, toch maar even veranderd. Goed opgemerkt Ferre en bedankt voor je reactie. Heb daarom ook de eerste post gelijk even bewerkt. Moet ik nog dekking zoeken of komen er geen reacties meer? Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Hey allemaal, heb weer iets zitten maken. Gisteren was het nog niet af dus ben ik vandaag verder aan het werk gegaan en dit is het geworden. Je kunt al een beetje raden waarvoor dit is. Alleen wel allemaal rustig blijven he. Echt supermooi!Deze is gewoon prefessioneel Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Normaal doe ik altijd zo'n uitgebreide rates, maar ik kan hier amper wat negatiefs zeggen of - punten geven. Ik kan enkel je complimenten geven voor deze prachtige GFX 2006 Graphic. De tekst, de effecten, die sterren, echt, alles is zo perfect gemaakt. KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.