Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Wat heb JIJ allemaal in je garage staan? Post hier wat je erin heb staan :hehe: Reageren
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Wat heb JIJ allemaal in je garage staan?Post hier wat je erin heb staan :hehe: ik heb een: - Quadbike - getunede lowride car Reageren
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Tot hiertoe heb ik een bmx en een inbrekersbusje erin staan! Reageren
Majus Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 een uitgebouwde club een uitgebouwde primo en nog heel veel uitgebouwde sh*t Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 - monster truck (gewonnen met 8-track) - Quad - NRG 500 - bandito - getunde stalion en nog veel meer auto's door de hele steden heen maar ik weet niet welke maar het zijn geen mooie auto's dat weet ik wel Reageren
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 bij mij ne police auto en nen bromer Reageren
Q Dude Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 had een getuned low-rider maar die heb ik in de prak gereden en de auto die je van Wuzzy hebt gehad met racen want die ga ik nog helemaal up-graden. Oja en nog een crossbromer I just love crossbrommers :lol: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Een getunde Broadway in The Johnson garage. Ondaks ik al in SF ben (voorbij Woozie), staat die Broadway er nog steeds, terwijl bij de meeste deze garage leeg is na aankmst in SF. Of gaat hij pas leeg na vertrek naar LV? Anders moet ik m'n auto ff redden :-) Reageren
Revan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Een mooie Silvere Infernus helemaal getuned, en er stond een getunede club * Golfje* tot dat ik me auto's ff uit de garage haalde om een andere in te zetten pik zo'n ******* lijer me auto in 1x , zo lang naar gezocht :angry: Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 O.a een Turismo en een Club Reageren
Syphon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Een helemaal getunede Sunrise (achterkant ziet er egt vet uit) een PCJ600, zo'n 900 motor, een quad, een getunede lowrider, een bmx en een infernus (dit is over 4 garages verdeeld ) Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ik had een mooie club volledig getuned en gesaved in men garage , die stond er de hele tijd in ik ga een paar missies doen ik kom terug en hij is weg , hebben julie dit ook al voorgehad Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ik heb een pimpmobile in mijn garage staan in san fiero en in los santos een lowrider Reageren
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 bij mij staat er echt iedere keer iets ander s ik verander het steeds. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.