The GTA-Lover Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 bij mij staan er in: 1--> Slamvan 2--> Bandito 3--> FBI rancher 4--> Hummer 5--> tank van leger en swat team 6--> Hotknife Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 garage1: MONSTER, HOTKNIFE,BMX Gebruik in het vervolg aub. gewoon een normaal lettertype. Kleur is al onzinnig, de grootte al helemaal... Reageren
Kraay Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) garage1: MONSTER, HOTKNIFE,BMX Gebruik in het vervolg aub. gewoon een normaal lettertype. Kleur is al onzinnig, de grootte al helemaal... ff uit mijn hoofd een quad,huntley,rancher,tampa,alle 3 de monstertrucks,towtruck,2x patriot,barracks,en uit die hangar die hebben ze gestolen staat alleen nog een fbi rancher in, en een gewone ranger, en een hotnife Bewerkt: 23 maart 2005 door kraay Reageren
ViceAgent Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 In m'n garage staat een TUG, en een getunede ZQ-450 (Of-zo-iets) :rolleyes: Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 de pimpmobile van jizzle heb ik ergens in San Fierro en een Quad Bike + Hotring racer in Los Santos Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 ik heb op mijn airport een 1 hunter 2 shamal en in mijn gewone garages 1 getunde bista compact 2 getunde jester 3 getunde super gt 4 een hotknife 5 een getunde turismo 6 een bagage met 4 aanhangers 7 een s.w.a.t. Reageren
moechy Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) bij mij een grasmaaier met hydraulicas en pcj-500,een romero,een getunde lowrider,een infernus,.... in elke garage 2 auto's maar i weet ze niet allemaal meer Bewerkt: 3 augustus 2006 door Dizzee Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb overal vette getunede auto's bij mij een grasmaaier met hydraulicas en pcj-500,een romero,een getunde lowrider,een infernus,....in elke garage 2 auto's maar i weet ze niet allemaal meer kan je een grasmaaier dan ook hydraulics geven? Bewerkt: 3 augustus 2006 door sander_da_gamer Reageren
DST Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Het Busje van The Thruth heb ik mijn garage geparkeerd. Even voor mensen die het niet weten: Als je de missie ; '' Riot'' start bij Madogg's Mansion .ALs het afgelopen is dan moet je daarna met Sweet terug rijden naar The Grove, stap gewoon in het busje van TT en zet die in je garage! Reageren
ik zib it Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ((airport)) :nieuws helikopter :straaljager :beagle ((maakt een mooi geluid joh)) garage: :getunede pimpmobile :gtnd slamvan Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Ik heb: -BMX -Police -Broadway -Hummer -Tractor -Burrito -Taxi -Stafford -Hustler -Blade Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 vooral zeldzame: -turismo -sandking -hotknife -patriot -dune -bullet -jester -e.z. Reageren
Preddy Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 tank, helikopter, 3 FBI-auto's, Jester, Turismo, Remington. Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 dit zijn mijn auto's...alles was tussen haakjes staat is een gedownloade versie LS: remington blade (mercedes cl65 cabrio) savanna flash (porsche 911 gt3) stallion (mustang gt) stafford (rolls royce phantom) SF: stratum elegy sultan bravura (bmw m3) towtruck bullet LV: stretch (lincoln town car limo) turismo super gt (toyota supra trd) euros (ferrari enzo) zoals jullie zien heb ik nbogal wat auto's gedownload Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 de mothership van de truth een bullet een bobcat een nrg500 een slamvan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.