Blue Yoshi 97 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Al m'n garages in heel San Andreas staan vol, met enkel en alleen getunede auto's. Voorbeelden: --Getunede Greenwood van Sweet (Zwart) --Getunede Voodoo (Zwart met rood, geel etc.) --Getunede Slamvan (Lijkt op de Voodoo, deze heeft Cesar Vialpando gehaalt) --Getunede Banshee (Groen geloof ik) --Getunede Washington (Van Toreno) --Oh ja...Er staan ook nog wat NRG 500's geparkeerd all over san andreas. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Alle lowriders .. met alles er op en de aan .. en natuurlijk de euros Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Elegy,Flash,Sultan,Jester en natuurlijk allemaal getuned G-D Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Ik weet dat in Verdant Meadows (of zoiets) een tank staat. In mijn garage in SF, staan er 2 cheetahs en 2 nrg-500s. En in The Johnson house in LS, staan er een BMX en een getunde lowrider! Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Getunde Flash Jester Elegy Stratum En de Monster Reageren
PIERRO P Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) De SWAT Tank natuurlijk. Verder Een gele Burritto Een Licht-blauwe pony Een Kogel/Vuur/explosie/Schade bestendige Buffalo Zwarte maverick (Met Code`s) Oh ja en een gepimpte blade. (Woohoo. Gepimpte Chevy Impala. Daar is die op gebaseerd) Bewerkt: 4 april 2007 door PIERRO P Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Enkele Garages: Los Santos: Ganton: Blade (Getuned), Savanna (Getuned) Las Venturas: 2 FBI-Rangers, Getunde Cheetas, Infermus en andere snelle voertuigen! San Fierro: Motherschip, S.W.A.T-Tank, Bulletproof Walton! Bewerkt: 28 maart 2007 door Kellerman Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 ikke heb nrg-500 x3 frc-900 jestr news heli (ik hem hem op d ps2) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Een Cheetah en een Hydra. De rest is gewoon leeg Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Doherty, San Fierro: LSPDSFPDLVPDHPV-1000 (politiemotor)Verdant Meadows (hangar), Bone County: RhinoTanker (Met aanhangwagen)SAPD HelikopterIn alle andere garages staan ook nog auto's, moto's, etc. maar dat weet ik niet uit het hoofd. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Aahh,, Jij houd van de politie Trouwens bij Verdant Meadows (hangar), Bone County Heb ik, met veel gepriegel een Nevada in gekregen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Doherty (mijn lievelingsgarage): Mesa, Euros, Pony, Turismo Hashbury: Getunde cars zoals: Phoenix rood/geel, Strata(mv van Stratum), Flash Verdant Meadows: Patriot, DFT-300, Shamal, Shamal Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) DFT-300 Bestaat die? AT-300 Mischien? Edit, ah ik zie al de DFT-30 Bewerkt: 29 maart 2007 door Kellerman Reageren
Woozie>Thomas Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 in mijn garage staan 2 getunede lowriders>>remington en een blade een bf-400 of zoiets...een buffalo...die auto die je van woozie krijgt...een pimp auto..een hortring racer en die race motor die je bij de haven kan vinden om een missie mee te doen..>>hij doet me denken aan mijn eigen sgakelbrommer ^^ Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 In mijn garage in real life staat een fiets, een kast, een renault Twingo, en een kast vol rotzooi. In San Andreas heb ik een Audi RSQ in de garage staan samen met een bmxje voor de kortere afstanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.