PrI3sT Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik heb een getunde sultan echt vet!!! ***************************** 4 nrg 500 verdeeld over 3 garages een getunde tahoma en voodoo een getunde jester en flash en de monster truck van michelle Reageren
Sk3l Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Uhm... Getunde Turismo, Bandito, Een bullit met een mooie blauwestreep in het midden, een kart, een getunde flash en een getunde Sultan Reageren
superjetze Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 nog niks, ik moet hem oppnieuw kopen omdat hij niet meer wil instaleren Reageren
JeGe Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Een Bandito een BMX een NRG-500 een HPV-1000 en een PCJ-600 Bewerkt: 30 april 2007 door terrorkruimel Reageren
Eazy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 2 patriots, een gepimpte huntley, gepimte lowriders, mountainbike! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Oh wel zo verschrikkelijk veel! haha In de garage bij Verdant Meadows: getunede Remington(geloof ik, kan dat k die al weer heb vernielt ) getunede Sultan, getunede Stratum, getunede uhhhhhhm, Elegy geloof ik, ALLEEN AL M'N PAINTJOBS ZIJN WEG GEGAAN INEENS :'( Hangar Verdant Meadows: getunede Jester(Met paintjob die verdween niet denk dat ik al die auto's ga swappen ofzo, en dan die Jester ergens anders neer zet) Uhm, een Bobcat(die heb k gemod met Chevy pick-up dus lach niet ) een Yosemite(gemod met Dodge Ram SRT-10) en... Even denken, die andere weet ik niet Garage SF: gemodde Stratum(alweer), 1 getunede lowriders(geen idee meer welke eigenlijk, dacht een Savanna of Blade) en getunede Flash (dacht ik) Garage Johnson house: getunede Blade en Savanna,.. Uhmm, Garage Santa Maria beach: Rhino en BMX.. en voor de rest heb ik denk al 2 jaar niet meer in gesaved Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 ik heb nu ook dat stuk op verdant meadows daar heb ik een: - Shamal - Club - Greenwood - Cheetah met stoere velgen en bass boost - Dodo - Maverick - News Maverick - Police maverick - Rancher - Police rancher - Quadbike - Sanchez - Faggio - Takelwagen - Hoog springend rotbusje Reageren
spoeky Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Een swat tank uit de missie End of the line . En ook nog een sanchez, cheetah en bmx. Reageren
Racingfreak Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb verschillende garages met heel veel verschillende auto's (meestal getuned). Reageren
Twister24 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb in de garage bij The jonhson-house een: BMX en een zwarte Windsor met het dak eraf!! Echt vet!! (winsor's rijden chill lekker slippen en driften!!) Reageren
gta_sa_gamer Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 eeh helemaal niks eigenlijk :$ >>> Door Bling: Dan lijkt het mij ook niet nodig om te posten, nietwaar? <<< Reageren
superjetze Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 ik heb hem gekocht en ik heb een BMX en een blade Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 ik heb ook iedere keer iets anders in me gerage staan Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Een karting wagen(krijg als je je spel uitspeeld) Monster Jam Hydra(op me privé luchthaven) Passagiersvliegtuig En anders ben ik heel zuinig met me garage's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.