Jump to content

Wat staat er in jouw garage?

Recommended Posts

Geplaatst:
ik had een mooie club volledig getuned en gesaved in men garage , die stond er de hele tijd in ik ga een paar missies doen ik kom terug en hij is weg , hebben julie dit ook al voorgehad

Jah had ik ook. niet na een missie maar ik ging gewoon saven en daarna open ik me garage me Getunede Infernus pleite :blink: , was in vice en Gta 3 ook wel is zo wel klote

• Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• juul

6

• jojogta3

5

• -Richard-

5

• Pete-R

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik wil die auto tunnen die bij catalina op die berg staat weet niet meer hoe die heet maar het lijkt op een cadilac B)

Geplaatst:
ik wil die auto tunnen die bij catalina op die berg staat weet niet meer hoe die heet maar het lijkt op een cadilac B)

die auto die naast catalina's huisje staat is een buffalo

Geplaatst:
Een mooie Silvere Infernus helemaal getuned, en er stond een getunede club * Golfje* tot dat ik me auto's ff uit de garage haalde om een andere in te zetten pik zo'n ******* lijer me auto in 1x , zo lang naar gezocht 

hahah roflol !!! pech hebbuh :puh:

- Heb in al me garages wel een nrj-500 staan en overal met name snelle motor's of crossmotorors. Sommige garages puur getunede auto's en specials ie maar op één of bepaalde plekken op de map staan. Erg handig.

Jammer dat je geen jet-pack in je garage kan saven :angry:

Geplaatst:

tja,

ik ben kieskeurig

heb voor het merendeel getunde limo's staan een inbrekersbusje en een paar motoren

Geplaatst:

k had 2 getunde low riders maar me garage kan nie meer open in ls weet iemand hoe dat kan is echt k-t ze hebbu me een fortuin gekost

Geplaatst:
k had 2 getunde low riders maar me garage kan nie meer open in ls weet iemand hoe dat kan is echt k-t ze hebbu me een fortuin gekost

Heb ik ook last van gehad, gewoon een btje bij die garage rondlopen, wat knopjes drukken, tegen de garagedeur aanlopen en dan opent ie.. :angry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...