mango Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 in L.v: Hunter,monster,turismo en een gemodde sultan in san fierro:alleen maar cars die bij wang cars staan gemod natuurlijk Reageren
wouterajaxalmere Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik heb een slamvan en een lowrider allebei getuned! B) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Ik heb net nog een Remington getuned bij Loco Low Co. Die kun je heel mooi tunen met doodskoppen. En ik heb hem uiteraard ook in mijn garage gezet. Reageren
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) ik heb een. jester. elegy. nrg-500. monstertruck. hangar:stuntplane:fietsje:kart:bmx. en nog wat getunde auto s. ojah mun neef die had de stuntplane niet heeft iedereen die wel???? bij je eigen vliegveld. Bewerkt: 26 december 2004 door easter egg Reageren
Erulezz Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Je moet dan minimaal brons halen d8 ik. En ik heb een getunde elegy , jester , en de kart erin staan , verder niet echt wat , want mijn auto's worden altijd gejat uit mijn garage :angry: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Je moet dan minimaal brons halen d8 ik.En ik heb een getunde elegy , jester , en de kart erin staan , verder niet echt wat , want mijn auto's worden altijd gejat uit mijn garage :angry: Nee, je moet minimaal zilver hallen. Brons= Rustler Zilver= Stintplane Goud= Hunter Bewerkt: 26 december 2004 door mazzeltje Reageren
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Je moet dan minimaal brons halen d8 ik.En ik heb een getunde elegy , jester , en de kart erin staan , verder niet echt wat , want mijn auto's worden altijd gejat uit mijn garage :angry: kunnen auto s uit je garage gejat worden?? of zet je er drie in ofzo?? Reageren
THUNDER Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik heb .......... 1 bmx:1 sanchez:een getunde lowrider met vlamen en bumpers:en een speedway motor ofzo: Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik heb .......... 1 bmx:1 sanchez:een getunde lowrider met vlamen en bumpers:en een speedway motor ofzo: bij mij staat er een getunde lowrider en een getunde jetser en blitsa compact in Reageren
zupadomien Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 ik heb er een heli instaan maar ik krijg hem er niemer uit:) :angry: Reageren
Daan Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) In mijn garage staan de Monster, S.W.A.T, Mothership en een Rhinotje, dit is in de air hanger. In de kleine garage die daar naast staat er een Vortex, Quad, die Buggy ( ben de naam even kwijt ) en een kartje.. Bewerkt: 27 december 2004 door Daan Reageren
juul Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) eiglijk is dit toch geen goede topic want je veranderd de auto's die er instaan altijd nu staat er bij mij een monster truck een politie jeep een getunde low rider enzovoort in. Bewerkt: 27 december 2004 door juul Reageren
zztom Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 bij mijn 2 tanken (rhino's) een schimmer en 2 hovercrafts Reageren
elm0 Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 bij mij staat er nu een ... Cement wagen van die ene missie dat je die gasyt levend moest begraven eersst in zon gat douwen en een motor Reageren
THUNDER Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) ik heb .......... 1 bmx:1 sanchez:een getunde lowrider met vlamen en bumpers:en een speedway motor ofzo: bij mij staat er een getunde lowrider en een getunde jetser en blitsa compact in bij mij staan er nu ook meer in verschillende gerages. ik heb een club getunend bij swap parts en ik heb z;n soort ferrarri getunend zwart en jumping 10x nos komt nog meer me speedway motor is weggenomen door de smeris ik net lekker rijden vet rustig springt er z;n ************ smeris gastje voor me motor :angry: komt er een andere aan wil ik vechten word ik in de kont gepakt door een andere smeris :angry: Bewerkt: 28 december 2004 door gta sa player Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.