The Outlaw Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 hoho!!! kwil je verhaal niet horen alleen wat je in je garage hebt staan B) ik heb nu een groene Huntley(grovestijl) en een zwarte Virgo(prive) Reageren
Don Falcone Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 een zilveren station-wagon en 3 fietsjes van de kinderen :lol: nee hoor, een ge-tunende (hoe de fuck zeg je dat in het nederlands :blink: ) lowrider met vlammen enzo :ph34r: Reageren
DJ Sage Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 In mijn garage staat: - een getunede Blade met aan de voorkant vlammen, dit is mijne favoriet - een pikzwarte Elegy, die is ook wel vet - een Rancher Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 in mijn garage staat : 2 tanks ne monstertruck en een getunde auto Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Een pimpauto, Monster, pizzabrommertje, Caddy, kart. Nu ook: Brandweerwagen (voor die missie's) Rhino (voor die missie's, en voor de lol) Taxi (voor die missie's) Boxville (black) Mr. Whoopee FCR-900 Police HPV1000 FBI Rancher Getunde Banshee Getunde Bullet Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 in mijn garage staan een towntuck ofzoiet das iet waar ge autos mee kunt verdertrekke:p een slamvan getunend (huh??) een mountenbike een BJ Injection hovercraft Reageren
vetdevil[nl] Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) een lowrider een slamvan allebij getund een stundplane een hydra een monster truk een bmx een bullit en 2 tanks die k heb gejat van de leger basis sweet he het staat allemaal in 1 garage bij mijn vlieg veld Bewerkt: 30 december 2004 door vetdevil[nl] Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ik heb een best coole lowrider in mijn garage staan ik wil wel screen er op zetten mar hoe moet dat :rolleyes: Reageren
barry Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ,Dec 30 2004, 01:40 PM] een lowrider een slamvan allebij getund een stundplane een hydra een monster truk een bmx een bullit en 2 tanks die k heb gejat van de leger basis sweet hehet staat allemaal in 1 garage bij mijn vlieg veld Sorry hoor, maar je kan toch geen 9 voertuigen in je garage bij je vliegveld kwijt. Ik heb een getunde Jester en een getunde Savanna in me garage staan. Reageren
vetdevil[nl] Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) zeker wel je moet wel de groote hangar gebruiken tegen over je safe point dat pas zelfs meer in heel makelijk op de ander vliegvelden staan ook hangars waar je shit kwijt kan Bewerkt: 30 december 2004 door vetdevil[nl] Reageren
-Richard- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ,Dec 31 2004, 12:36 AM] op de ander vliegvelden staan ook hangars waar je shit kwijt kan Oja? nog nooit gezien, waar dan precies? :huh: Reageren
JBm* Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Jester - SF Hovercraft -SF BMX- LS Broadway - LS En op de Verdant Meadow Aircraft Graveyard - In de hangar: Maverick Hunter Hydra In de garage : buffalow Hovercraft Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ik heb phoenix in garage staan door cheatdisc Reageren
Erulezz Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Ik nix meer want ze zijn gejoept :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.